سیاسی 13:03 - 15 اردیبهشت 1400
امیر سرتیپ حیدری:
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز با تقدیم هزاران شهید به درخت تنومندی تبدیل شده است که گزافه‌گویی‌های دشمنان نمی‌تواند خدشه‍ ای به آن وارد کند.

گزافه‌گویی‌های دشمن نمی‌تواند خدشه ای به نظام ما وارد کند

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش سیاسی که با حضور فرماندهان و کارکنان این نیرو برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری مولای متقیان حضرت علی(ع) گفت: تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات است و ما به عنوان یک نیروی نظامی باید با تمام وجود به منویات معظم‌له گوش فرا داده و همچنان که همیشه مرد میدان نبرد هستیم در این عرصه نیز باید با مشارکت حداکثری، ولایتمداری و ولایت‌محوری خود را بار دیگر ثابت کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های مشروعیت و مقبولیت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور در انتخابات است، افزود: دشمنان انقلاب با تبلیغات و جریان‌سازی‌های متعدد درصدد هستند تا مشروعیت نظام را در بین عموم ملّت ولایتمدار و مؤمن ایران اسلامی خدشه‌دار کنند.

امیر سرتیپ حیدری تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز با تقدیم هزاران شهید به درخت تنومندی تبدیل شده است که گزافه‌گویی‌های دشمنان نمی‌تواند خدشه‍ ای به آن وارد کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه انتخاب اصلح در انتخابات مورد تأکید ولی امر مسلمین جهان است تصریح کرد: فرهنگ مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را باید در تمامی حوزه‌ها نهادینه سازیم؛ چراکه حضور پرشور و مؤثر تک‌تک نفرات انقلابی ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی می‌تواند مستقیماً در امنیت ملی، کسب قدرت ارزان و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأثیرگذار باشد.

 

انتهای پیام


11053552
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مرحوم نصراللهی روز جمعه به همراه پدرش در حادثه گازگرفتگی جان باختند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه گفت: احتمال آتش‌بس جنگ در غزه نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده و علت آن رایزنی‌ها و فشار‌های افکار عمومی بر رژیم اسراییل است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اعتمادی گفت: رمنافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است، اما آن چیزی که مقام معظم رهبری عنوان کردند را باید بار دیگر مطرح کنیم که حتما اسرائیل از بین خواهد رفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم فیمابین تبادل نظر و توافق کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان ضمن تقدیر از تصمیم اخیر دولت ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی، این اقدام را مهم توصیف کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان و آماده کمک به برقراری بازگشت آرامش و ثبات به این کشور هستیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی بر اهتمام ویژه این سازمان در پیگیری تجاوزات اسرائیل تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به ادامه اعتراض دانشجویان غرب به جنایات اسرائیل در غزه و بازداشت عوامل جیش الظلم پرداخته‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سندرز، سناتور آمریکایی گفت: «افتخار می‌کنم که دانشجویان به جنگ غزه اعتراض می‌کنند. شما در سوی درست تاریخ قرار دارید».
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام نقدعلی گفت: در لایحه عفاف و حجاب برای برخورد با افراد بی‌حجاب در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است