بین‌الملل 13:37 - 31 فروردین 1403
رئیس سازمان سیا آمریکا درباره کاهش مهمات اوکراین و شکست آن تا پایان سال ۲۰۲۴ هشدار داد.

رئیس سیا: اوکراین ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۴ شکست بخورد

ویلیام برنز، رئیس سازمان سیا که در مرکز جورج دبلیو بوش در دالاس سخنرانی می‌کرد، گفت: اوکراین ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۴ شکست بخورد.

او در مورد بحث در کنگره ایالات متحده در مورد تخصیص کمک بیشتر به کی یف اظهار داشت: این خطر بسیار واقعی وجود دارد که اوکراینی‌ها ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۴ در میدان نبرد شکست بخورند یا حداقل پوتین بتواند در واقع شرایط یک راه حل سیاسی را دیکته کند.

رئیس سیا خاطرنشان کرد که نیرو‌های مسلح اوکراین با کمبود مهمات مواجه هستند و ایالات متحده زمان دارد تا به کی‌یف کمک کند.

برنز گفت که در آخرین سفر خود به اوکراین با یکی از افسران ارشد نیرو‌های مسلح اوکراین صحبت کرده است. وی تصریح کرد: یگان‌های نیرو‌های مسلح اوکراین به دلیل کمبود مهمات مجبور به عقب نشینی از یک شهرک شدند.

پیشتر، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در اظهاراتی هشدار داد که اگر روسیه به بمباران دوربرد خود ادامه دهد، اوکراین ممکن است موشک‌های دفاع هوایی خود را تمام کند.


12048692
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری بامداد شنبه از حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکا در شرق سوریه خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» خبرگزاری ریانووستی در گزارشی نوشت اوکراین جنگنده‌های اف-۱۶ خود را به دلیل هراس از حملات روسیه در کشور‌های ثالث مستقر می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه فرانسوی لوموند در گزارشی تاکید کرد که ارتش‌های غربی قادر به توقف حملات نیرو‌های مسلح یمن نیستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پزشکان آمریکایی حاضر در غزه در نامه‌ای به جو بایدن گفتند که نمی‌توانند درباره آنچه که در غزه دیدند و این نسل‌کشی صهیونیست‌ها سکوت کنند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پاکستان در واکنش به اظهارات اخیر نخست وزیر هند، همسایه شرقی خود را به جنگ طلبی متهم کرد و گفت اسلام آباد آماده مقابله با اقدامات تهاجمی دهلی‌نو است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه کشور‌های عربی در شورای امنیت در بیانیه‌ای تاکید کردند که رژیم صهیونیستی از گرسنگی به عنوان سلاح جنگی استفاده می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نتایج تازه‌ترین نظرسنجی وال استریت ژورنال نشان می‌دهد فاصله رقابتی میان دونالد ترامپ و کامالا هریس، روز به روز در حال کمتر شدن است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دیپلمات سابق آمریکایی گفت دموکرات‌ها با انتخاب کامالا هریس به عنوان نامزد احتمالی خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ مرتکب اشتباه شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» گردان‌های القسام با انتشار یک کاریکاتور بی‌تفاوتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به جان اسرای این رژیم را به سخره گرفتند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تماشاگران مراسم افتتاحیه المپیک پاریس برای نشان دادن اعتراض خود کاروان رژیم صهیونیستی را حین عبور از رودخانه سن هو کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است