اقتصادی 16:00 - 09 فروردین 1403
با تصویب‌ افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، حداقل و حداکثر حقوق آن‌ها مشخص شد.

حداکثر حقوق مدیران دولتی ۷۰ میلیون تومان شد/ ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت

تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، ۸ فروردین‌ماه به تصویب دولت رسید که به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه سال ۱۴۰۳، تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، ۸ فروردین‌ماه به تصویب دولت رسید که به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.

منبع : فارس


12042556
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان توسعه تجارت از راه اندازی خطوط کشتیرانی میان ایران و شمال آفریقا خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر صمت گفت: شرکت‌هایی که با کمترین ابزار بیشترین خلق ثروت را انجام می‌دهد بیشتر مورد حمایت خواهند بود و در اولویت تأمین مالی قرار می‌گیرند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان بنادر گفت:صنعت کشتی‌سازی ایران در سطح جهانی مورد توجه است و ونزوئلا سفارش ساخت سه فروند کشتی ۹۰ هزار تنی داشت که توسط مهندسان انجام شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» قیمت برخی از خودرو‌های موجود در بازار آزاد ۹ اردیبهشت ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اتاق ایران گفت: کشورمان دهمین تولیدکننده بزرگ معدنی با تولید ۶۸ نوع مواد معدنی است و دارای ۶ هزار معدن فعال در دنیا است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» تازه‌ترین آمار منابع آبی کشور نشان می‌دهد که ۶۴ درصد مخازن سدهای کشور پرشدگی دارند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان نقشه‌برداری گفت: در کشورمان نیاز به اطلاعات مکانی بسیار اهمیت دارد و اطلس سرمایه‌گذاری بر پایه اطلاعات مکانی و نقشه‌برداری کشور تهیه شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: بزرگترین بدهکاران، صنعت پتروشیمی و بعد از آن فولادی‌ها و سومین هم سیمانی‌ها بزرگترین مصرف کننده و بدهکاران گازی هستند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بانک مرکزی اعلام کرد: تورم دوازده‌ماهه شاخص بهای تولیدکننده از ۳۷.۳ درصد در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ به ۳۱.۲ درصد در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ کاهش یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است