فرهنگی‌هنری 11:45 - 11 اردیبهشت 1403
عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رسانه ملی، به صورت زنده و مستقیم به سوالات مخاطبان پاسخ دادند.

بازیگران «نون خ ۵» با مخاطبان گفتگو کردند

عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» شبکه یک سیما سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت  از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رسانه ملی، به سوالات مخاطبان پاسخ دادند. عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» سپس در یک نشست خبری به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ دادند.

در ادامه گفتگوی بازیگران با مخاطبان ۱۶۲ نشست خبری برگزار شد و مهدی فرجی تهیه کننده سریال گفت: امسال این سریال درصد قابل توجهی از فصل پیش بیننده بیشتری داشت که دلایل مختلفی هم داشت از جمله اینکه توانستیم سراغ یک قومیت دیگر هم برویم، پرداختن به قومیت‌ها حساسیت های فراوانی دارد که باید با مراقبت باشد. هر برنامه ای و هرکسی به راحتی نمی تواند به قومیت ها بپردازد. از اینکه اجازه دادند سراغ قومیت ها برویم از مدیران رسانه ملی تشکر می‌کنم.

وی افزود: زمانی که اجازه دادند و به قصه کولبرها  پرداختیم ،امروز خانمی با بغض به من گفت که این سریال ما را با قصه این افراد آشنا کرد. مردم هم امروز می گفتند از دلایل علاقه شان به کار همین است که در کنار لحظات مفرح از درد مردم هم گفته می شود.

ماشاالله وروایی بازیگر نقش عمو کاووس گفت: فرزند یکی از کولبرها با من صحبت می کرد و درباره این می گفت که پدرش چه کار سخت و طاقت فرسایی دارد. عموم مردم این سریال را ستایش می کردند و می گفتند تلویزیون قصه های این چنینی بسازد.


12052000
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» تاکنون هنوز نویسنده و کارگردانی به مانند رسول ملاقلی پور نتوانسته ظرفیت های پیدا و پنهان فرهاد قائمیان را به تمامیت اثر خود سنجاق کرده و اعتبار ذاتی کار خود را به این واسطه بالا بکشد؛ هنوز پتانسیل های بسیاری در این تفکر نهفته است.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» به گفته سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران کتابفروشان تا شب گذشته 38 میلیارد تومان کتاب فروخته اند.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» نیما در شعرهای کوتاهش آن قدر متأثر از قالب رباعی بوده، که حتی یکی از قطعات آزادش را با خطابِ «ابجد!» آغاز کرده ؛ بنابراین او از احیاگران قالب رباعی در سده اخیر نیز بوده است.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» کتاب «مرد ابدی»، نوشته معصومه سپهری از جمله کتاب های پرفروش نمایشگاه کتاب تهران شد.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» کتاب «پرونده مختارنامه» شامل تجربیات و حواشی ساخت سریال پرمخاطب مختارنامه در نمایشگاه کتاب عرضه شده است.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» سینا شاملو جانی بیک مستندساز که با اثر "کرمان چون کوه" نامزد دریافت جایزه در جشنواره پژواک شده، معتقد است که اثرش مخاطب را تشنه حقیقت خواهد کرد و متوجه حقایق حادثه تروریستی کرمان می شود.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران از صدور 11 رای برای ناشران متخلف در روز چهارشنبه 26 اردیبهشت خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» مسئول بنیاد ملی نهضت پیشرفت بانوان با بیان اینکه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مسیر حرکت به سمت این تمدن توحیدی است، گفت: ما در این مسیر نیازمند حضور بانوان با تمام توان ظرفیتی هستیم و باید نقش آن ها در عرصه های مختلف پیشرفت به صورت واضح تعریف...
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» برنامه تلویزیونی «میدون خراسون» با اجرای صابر خراسانی در هفته آینده سه شب ویژه تدارک دیده که خوانندگان شناخته شده برای مردم اجرا خواهند داشت.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان شبکه های هیأت و تشکل های دینی گفت: تمام شبکه ها از هیئات مذهبی، مداحان و کانون های فرهنگی باید بتوانند در یک هم افزایی جدی، خادمی بزرگی را در ماه محرم امسال رقم بزنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است