بین‌الملل 19:42 - 29 فروردین 1403
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از پاسخ تنبیهی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

حماس: دوران «عربده‌کشی» رژیم صهیونیستی به سر آمده است

جنبش حماس امروز (چهارشنبه) ضمن قدردانی از پاسخ تنبیهی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که زمان عربده‌کشی این رژیم بی‌آنکه مؤاخذه و مجازاتی در انتظار آن باشد، به سر آمده است.

حماس همچنین در واکنش به موضع غرب پس از پاسخ ایران، تأکید کرد: موضع جانبدارانه غرب از رژیم صهیونیستی محکوم می‌کنیم به ویژه که غرب همچنان در برابر جنایت کشتار جمعی فلسطینیان در غزه سکوت کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز، اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

منبع: ایرنا


12048311
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون اروپا پیشنهاد کرده است که شبکه اجتماعی تیک تاک به طور کامل در اتحادیه اروپا فیلتر شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان دانشگاه هاروارد در اقدامی به نشانه همبستگی با مردم غزه که به دلیل محاصره نظامیان صهیونیست قحطی و گرسنگی را تجربه می‌کنند در اقدامی نمادین قابلمه‌های حاوی غذای «مقلوبه» را برگرداندند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه «کان نیوز» اسرائیل خبر داد که نظر این رژیم برای آزادی اسرا در مرحله اول توافق با حماس برای آتش‌بس تغییر کرده و به ۳۳ نفر کاهش یافته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» درپی انتشار اخباری مبنی بر امکان صدور حکم بازداشت برای نتانیاهو توسط دیوان بین‌المللی کیفری، این دیوان به اخبار منتشر شده در این باره واکنش نشان داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرتیپ بازنشسته لبنانی با اشاره به پاسخ تنبیهی اخیر ایران علیه رژیم صهیونیستی، به دستاورد‌های اطلاعاتی و ارزشمند تهران در این واکنش اشاره کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرتیپ بازنشسته لبنانی با اشاره به پاسخ تنبیهی اخیر ایران علیه رژیم صهیونیستی، به دستاورد‌های اطلاعاتی و ارزشمند تهران در این واکنش اشاره کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» خانم لودمیلا آودیووا ایران‌شناس، شاعر و نویسنده روس بر این باور است که ایران معاصر راه طولانی پیشرفت که نیازمند چند قرن است را در چند دهه و پس از انقلاب اسلامی پیموده و به کشوری مثال‌زدنی برای شرق و غرب جهان تبدیل شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند که شواهد حاکی از تحریم آکادمیک محققان این رژیم در دانشگاه‌های خارجی، در بحبوحه تحریم بین المللی صهیونیست‌هاست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» چند تن از مقامات آمریکایی ادعا کردند روسیه اعضای وفادار به خود را با نیرو‌های گروه واگنر ترکیب کرده است تا جلوی شورش احتمالی آنان را بگیرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پس از شکایت ده‌ها خانواده از شرکت آسترازنکا به دلیل عوارض جانبی واکسن این شرکت، آسترازنکا برای اولین بار اعتراف کرد این واکسن در مواردی آسیب جدی به شخص وارد می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است