سیاسی 12:42 - 30 فروردین 1403
راهپیمایی جمعه‌های خشم و حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق این هفته هم برگزار می‌شود.

پس از نماز جمعه؛ راهپیمایی حمایت از وعده صادق برگزار می‌شود

در متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این ارتباط آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم. رژیمِ سفاک و درنده خویِ صهیونیستی، درمانده و گیج از سیلی محکم و مشتِ آهنین؛ درعمـلیـاتِ مـوفـق پهپادی ـ موشـکی «وعـده‌ی صـادق» جمهوری اسلامی ایران درپی پاسخ به تجاوزاتِ نظامیِ مکرر و به تلافیِ خیرهِ سری‌هایِ اخیرِ این رژیمِ خبیث، ددمنش و مستأصل از رویارویی در «طـوفانٌ الاحــرار» روزِجهانیِ قدسِ امسال؛ همچنان ذلیلانه به دنبال فرافکنی و فرار از خفت و خواری و تبعاتِ جبران ناپذیر از این ضرباتِ کاری و شکست‌های مفتضحانه‌ی پی در پی در سطحِ منطقه و از گروه‌های مقاومت و جمهوری اسلامی ایران؛ زنان و کودکانِ بی‌گناه و بی‌پناه و مردمانِ غیرنظامی غزه‌ی این باریکه‌ی «عزّت و شرافت، مقاومت و ایستادگی» را زیر ضرباتِ خصمانه‌ی چکمه‌های خون آلود و حملاتِ ددمنشانه و وحشیانه‌ی خود؛ تحتِ سخت‌ترین ظلم‌ها و ستم‌های وصف ناپذیر قرار داده است.

نمازگزاران جمعه همچون ماه‌ها و هفته‌های گذشته با اعلام همبستگی بی‌قید و شرط با مردم مظلوم غزه، روز جمعه هفته جاری، پس از نماز جمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات نابخشودنی و تداوم نسل‌کشی رژیم جنایتکار صهیونیستی، و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خواستار توقف ماشین کشتار رژیم جعلی و آتش‌بس فوری در غزه بوده و حمایت خویش را از عملیات غرور آفرین وعده صادق در تنبیه رژیم متجاوز اعلان خواهند کرد.»

منبع: ایسنا


12048440
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: پیک مصرف در تابستان به‌دلیل گرما بالا می‌رود، اما ظرفیت نیروگا‌ه‌ها در فصل تابستان پاسخگوی نیاز کشور نیست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده هوافضای سپاه گفت: عملیات وعده صادق، تنها بخشی از یک نیرو بود. ما ۲۰ درصد از مجموع امکاناتی که تدارک دیده بودیم را برای تنبیه به کار گرفتیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» پنج صیاد ایرانی بازداشتی در کشور آفریقایی سیشل با پیگیری همه جانبه سفارت جمهوری اسلامی ایران آزاد شدند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» در آستانه روز معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری فرهنگیان کشور در دیدار سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مشکلات آموزش و پرورش پرداختند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: ارتش علاوه بر صیانت از مرز‌های کشور، در بحران‌های طبیعی در کنار مردم ایستاده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای ۳۵ سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای ۳۵ سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای به ایران می‌آید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است