علمی فناوری 12:06 - 22 خرداد 1403
شرکت ملی پست اعلام کرد: مشتریان گرامی می‌توانند با شماره‌گیری تلفن سه رقمی ۱۹۳ سوالات و ابهامات خود را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست پاسخگوی شماست

شرکت ملی پست اعلام کرد: مشتریان گرامی می‌توانند با شماره گیری تلفن سه رقمی ۱۹۳ از هر نقطه از کشور از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸، سوالات و ابهامات خود را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند. 

به گزارش دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ از آنجائیکه یکی از اصلی‌ترین رموز موفقیت کسب‌وکار‌ها و استمرار حیات و ادامه بقاء در سازمان‌های خدماتی جلب رضایتمندی مشتریان، پاسخگویی به‌موقع به انتظارات و برآورده ساختن نیاز آنهاست و با توجه به اینکه فرایند نگهداشت مشتریان، تکمیل‌کننده چرخه تولید خدمت می‌باشد؛ بر همین اساس شرکت ملی پست از سال ۱۳۹۲ به منظور پاسخگویی به سوالات و ارائه خدمات پشتیبانی سرویس‌های پستی به مشتریان با ایجاد مرکز تماس، فرآیند پاسخگویی با مشتریان راه‌اندازی نمود. 

در همین راستا با توجه به افزایش ترافیک مرسولات پستی در سال‌های اخیر خصوصا با ایجاد بحران جهانی کرونا و ضرورت ایجاد رویه نظام‌مند و واحد و مدیریت یکپارچه کانال‌های ارتباطی موجود با رویکرد مشتری مداری و ایجاد ارتباط آسان و پاسخگویی حداکثری به نیاز‌های مشتریان در اقصی نقاط کشور، مرکز امور مشتریان با خط تلفن سه رقمی ۱۹۳ از مهر ماه ۱۳۹۹ به بهره برداری رسید.

مشتریان گرامی می‌توانند با شماره گیری تلفن سه رقمی ۱۹۳ از هر نقطه از کشور از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸، سوالات و ابهامات خود را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند. 

به وسیله ارتباط با مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست می‌توانید مرسولات خود را رهگیری کنید، شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح و ابهامات موجود در روند سیر امانات خود را بررسی و پیگیری کنید. 

در صورتی که سامانه مذکور پاسخگوی نیاز شما مشتری محترم نبود می‌توانید با مراجعه به صفحات رسمی شرکت ملی پست در پیام رسان‌های داخلی و همچنین شبکه‌های اجتماعی مشکلات خود را طرح کنید  تا در اولین فرصت پاسخگوی شما باشیم.


12062142
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی بیانیه شماره ۲۴ را خطاب به رئیس جمهور منتخب منتشر کرده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش، جزئیات برگزاری آزمون تعیین رشته مجدد برای هدایت‌تحصیلی دانش‌آموزان را تشریح کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور گفت: نتایج آزمون دانش آموزان ورودی به پایه هفتم آخر امشب یا فردا اعلام می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان اورژانس از آماده‌باش اورژانس کشور برای مقابله با گرمازدگی و اثرات ناشی از آن خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» یک متخصص پوست گفت: اشعه UVB خورشید در سطح پوست باقی می‌ماند و آسیب‌های حاد آفتابی را ایجاد می‌کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» برخلاف تصور عمومی، غرق شدگی فقط در دریا اتفاق نمی‌افتد بلکه شنا کردن در محیط‌های آبی دیگر نظیر کانال، رودخانه و سد نیز می‌تواند موجب غرق شدگی شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۳ تا روز یکشنبه ۷ مرداد تمدید شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سازمان سنجش مهلت تکمیل فرم صلاحیت عمومی در آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ را تمدید کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان غذا و دارو گفت: اگر شرکت‌ها در سامانه سازمان، وضعیت موجودی داروی خود را ثبت نکنند، هنگام بروز کمبود در بازار، به سرعت مجوز واردات داروی مورد نظر را صادر خواهیم کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: کارت صلاحیت معلمی در راستای ایجاد امنیت شغلی معلمین مدارس غیردولتی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است