بین‌الملل 23:02 - 29 فروردین 1403
وزیر خارجه ایتالیا از اجماع دیپلمات‌های ارشد اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌ها علیه ایران خبر داد.

ایتالیا: اتحادیه اروپا بر سر تحریم ایران به اجماع رسیده است

آمریکا و اتحادیه اروپا حامیان اصلی رژیم صهیونیستی در نسل کشی فلسطینیان محسوب می‌شوند. با این حال، چک سفید امضایی که غربی‌ها به تل آویو داده اند، باعث حمایت آنها از اسراییل فارغ از آنکه رژیم صهیونیستی چه سیاستی را اتخاذ کند، شده است. 

به گزارش الجزیره، آنتونیو تاجانی، وزیر خارجه ایتالیا از توافق کشور‌های اروپایی برای اعمال تحریم علیه ایران خبر داد. 

تاجانی یک روز پس از نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا پیرامون حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی، اعلام کرد: دیپلمات‌های ارشد اتحادیه اروپا درباره اعمال تحریم علیه ایران به دلیل این حمله به اجماع رسیده اند. 

وی خاطر نشان کرد: ما بر سر این موضوع اجماع نظر داریم که باید تحریم‌هایی را علیه ایران اعمال کنیم. این تحریم‌ها کسانی که اقدام به دادن پهپادها، تسلیحات، و موشک به کسانی که به اسراییل حمله کرده اند و کسانی که به کشتی‌ها در دریای سرخ حمله می‌کنند را هدف قرار می‌دهد.

تحریم‌هایی بیشتری نیز علیه ایران طی نشست گروه ۷ در جزیره کاپری اعمال خواهد شد. ایتالیا اکنون ریاست دوره‌ای گروه هفت را برعهده دارد. 

رم پیش‌تر از آمادگی گروه ۷ برای اعمال تحریم‌ها علیه دشمنان اسراییل خبر داده بود. 

تحلیلگران بازار نفت می‌گویند تحریم‌های غرب علیه ایران به دلیل حمله به اسراییل نمادین بوده و بر عرضه نفت این کشور به بازار‌های جهانی تاثیری نخواهد گذاشت.


12048350
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه الجزیره قطر شب گذشته تصاویری از تاکتیک‌های موفق شاخه نظامی حماس در نبرد زمینی با ارتش اشغالگر منتشر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون اروپا پیشنهاد کرده است که شبکه اجتماعی تیک تاک به طور کامل در اتحادیه اروپا فیلتر شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان دانشگاه هاروارد در اقدامی نمادین به نشانه همبستگی با مردم غزه قابلمه‌های حاوی غذای سنتی فلسطین«مقلوبه» را برگرداندند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان دانشگاه هاروارد در اقدامی به نشانه همبستگی با مردم غزه که به دلیل محاصره نظامیان صهیونیست قحطی و گرسنگی را تجربه می‌کنند در اقدامی نمادین قابلمه‌های حاوی غذای «مقلوبه» را برگرداندند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه «کان نیوز» اسرائیل خبر داد که نظر این رژیم برای آزادی اسرا در مرحله اول توافق با حماس برای آتش‌بس تغییر کرده و به ۳۳ نفر کاهش یافته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» درپی انتشار اخباری مبنی بر امکان صدور حکم بازداشت برای نتانیاهو توسط دیوان بین‌المللی کیفری، این دیوان به اخبار منتشر شده در این باره واکنش نشان داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرتیپ بازنشسته لبنانی با اشاره به پاسخ تنبیهی اخیر ایران علیه رژیم صهیونیستی، به دستاورد‌های اطلاعاتی و ارزشمند تهران در این واکنش اشاره کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرتیپ بازنشسته لبنانی با اشاره به پاسخ تنبیهی اخیر ایران علیه رژیم صهیونیستی، به دستاورد‌های اطلاعاتی و ارزشمند تهران در این واکنش اشاره کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» خانم لودمیلا آودیووا ایران‌شناس، شاعر و نویسنده روس بر این باور است که ایران معاصر راه طولانی پیشرفت که نیازمند چند قرن است را در چند دهه و پس از انقلاب اسلامی پیموده و به کشوری مثال‌زدنی برای شرق و غرب جهان تبدیل شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند که شواهد حاکی از تحریم آکادمیک محققان این رژیم در دانشگاه‌های خارجی، در بحبوحه تحریم بین المللی صهیونیست‌هاست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است