استانی 09:57 - 04 فروردین 1402

آتش سوزی در آشپزخانه تله کابین صفه

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار ارائه خدمات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به مسافران نوروزی اصفهان اظهار داشت: در روز سوم فروردین ماه دو هزار و ۲۰۰ تخته چادر در نقاط تعیین شده شهر اصفهان برپا شده است.

وی افزود: از این تعداد یک هزار و ۷۳۴ تخته چادر در کمپ فدک برپا شده و مابقی نیز در ورزشگاه‌های امام خمینی، توانا، گل نرگس، ولایت و امین و دانشکده آب و برق بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه گشت مداوم برای امدادرسانی به مسافران در صورت نیاز در کمپ‌های نصب چادر به صورت مستمر در حال انجام است، تصریح کرد: در روز گذشته ۲۸۳ عدد پیک نیک از داخل چادرها جمع آوری شده است.

وی با اشاره به استقرار اکیپ امداد و نجات در کوه صفه نیز افزود: در روز گذشته ۱۹۷ مورد راهنمایی و جلوگیری از حادثه در کوه صفه توسط ۳ اکیپ ثابت و یک اکیپ گشتی در نقاط ایستگاه ۲، ابتدای تخت سیاوش و آبشار انجام شده است.

کاوه آهنگران افزود: یک مورد حریق در آشپزخانه رستوران ایستگاه ۲ تله کابین صفه اعلام شد که با سرعت عمل بسیار زیاد آتش نشانان مستقر در کوه صفه اطفا شد.


11846909
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است