بین‌الملل 11:20 - 09 اردیبهشت 1403
تارنمای خبری

رسانه ارمنستان: سانحه اتوبوس حامل ایرانیان ۵ کشته برجای گذاشت

نیوز نوشت که اتوبوس حامل مسافران ایرانی که از ایروان به ایران باز می‌گشت ساعت ۱۷:۲۷ به وقت محلی در نزدیکی روستای خوتانان در استان سیونیک از جاده خارج شد و به دره افتاد.

این تارنمای خبری به نقل از رافائل گریگوریان، بخشدار خوتانان، اعلام کرد که برخی از گزارش‌ها از وجود نقص فنی ترمز اتوبوس حکایت دارد.

این مقام ارمنستانی ادامه داد که مجروحان حادثه به مرکز درمانی کاپان منتقل شدند و امدادگران کماکان در صحنه تصادف حضور دارند.

منبع: ایرنا


12051310
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» گرفتن قدرت و مسئولیت در حزب عدالت و توسعه تبدیل به یک رانت و امتیاز شده و بسیاری از مقامات بالا، به محض این که پست از آن ها پس گرفته شود، وفاداری را فراموش کرده و از حزب فاصله می گیرند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» یکی از رهبران ارشد جنبش حماس فلسطین با بیان اینکه مقاومت نبرد طوفان الاقصی را با برنامه ریزی دقیق انجام داد و از بهای بزرگی که قرار بود بپردازد آگاهی داشت تاکید کرد مقاومت در غزه موفق شد یک «جنگ جهانی» را شکست دهد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» یک نشریه اروپایی در مطلبی هجوم مهاجران از انگلیس به ایرلند در سایه طرح ضد مهاجرتی سوناک را عامل تشدید مناقشات بین لندن و دوبلین و ایجاد شرایط بسیار دشوارتر برای پناهجویان ارزیابی کرد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور ترکیه با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: روش های نتانیاهو در نسل کشی در غزه به سطحی رسیده که حسادت هیتلر را هم برانگیخته است.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی فرماندهی پلیس کابل اظهار داشت: «هدف داعش و جریان موسوم به مقاومت القای پیام ناامنی از افغانستان است، اما آنها در خاک افغانستان وجود خارجی ندارند».
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» رفتار زشت و توهین آمیز نماینده رژیم اسرائیل پس از موافقت اکثریت اعضای مجمع عمومی با عضویت فلسطین، نه یک اتفاق که یک مکتب بنیادی در رژیم صهیونیستی است که ریشه در تاریخ جعلی آن دارد و هر نهاد بین المللی را تنها زمانی قبول دارد که در خدمت این ...
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد دونالد ترامپ پس از شکست در انتخابات 2020، کنترل خود را از دست داده است.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» برخی از کشورها و نمایندگی های سیاسی منطقه و جهان در پی اعلام شمار جان باختگان سیل در افغانستان که به بیش از 2 هزار کشته و زخمی رسیده است ابراز همدردی و درخواست کمک های فوری کرده اند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» صهیونیست ها که لبنان را تهدید به جنگی گسترده می کردند امروز در شرایطی قرار دارند که مجبورند به موفقیت معادلات راهبردی جدید حزب الله و شخص سیدحسن نصرالله علیه اسرائیل اعتراف و اعلام کنند این رژیم هیچ راهکاری برای مقابله با تهدید مقاومت لبنان...
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» مشاور سابق اردوغان بر این باور است که وضعیت کنونی حزب عدالت و توسعه، تنها مصداق کاهش محبوبیت نیست و به معنی از دست دادن خون و بیم از دست رفتنِ جان است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است