بین‌الملل 13:49 - 06 خرداد 1401

ادعاهای خلاف واقع مقام صهیونیست درباره ترور «شیرین ابوعاقله»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی خلاف واقع مدعی شد که هیچ نظامی اسرائیلی عامدانه به «شیرین ابوعاقله» تیراندازی نکرده است.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: ارتش اسرائیل برای انجام تحقیقات حرفه‌ای و دقیق در خصوص قتل ابوعاقله تلاش می‌کند اما فلسطینی‌ها اجازه چنین کاری نمی‌دهند.

در همین ارتباط، نایب رئیس مجلس شورای قطر در واکنش به تلاش صهیونیست‌ها برای فرار از انجام تحقیقات شفاف و واقعی درباره ترور شیرین ابوعاقله و انحراف افکار عمومی گفت: ترور ابو عاقله تلاش برای ساکت کردن صدای حقیقت و آزادی بیان است.

ادعاهای این مقام صهیونیست در حالی مطرح می‌شود که پیش از این، شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان با انتشار نتایج تحقیقات مستقل خود در ارتباط با شهادت شیرین ابوعاقله اعلام کرد: تحلیل آثار برجای مانده بر رویدرختی که شیرین ابوعاقله پشت آن پناه گرفته بود، نشان می‌دهد که وی عامدانه هدف تیراندازی قرار گرفته است.

سی‌ان‌ان در ادامه گزارش خود تاکید کرده است: شواهد و قرائن حاکی از آن است که در نزدیکی منطقه‌ای که شیرین ابوعاقله در آن حضور داشت، افراد مسلح دیگر غیر از نظامیان اسرائیلی حضور نداشته‌اند.

این شبکه آمریکایی تصریح کرد: تحقیقات و ادله جمع آوری شده نشان می‌دهد که شیرین ابوعاقله از سوی نظامیان اسرائیلی هدف قرار گرفته است.

گفتنی است نظامیان صهیونیست دو هفته پیش «شیرین ابو عاقله» خبرنگار فلسطینی را در جریان پوشش خبری حوادث و درگیری‌های اردوگاه جنین، به ضرب گلوله مستقیم از ناحیه سر به شهادت رساندند.


11574948
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع امنیتی در تشریح حمله به میدان گازی شمال عراق گفتند: بمباران میدان گازی «کورمور» در استان سلیمانیه با موشک کاتیوشا، تلفات انسانی برجای گذاشت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک پهپاد ام کیو ۹ریپر به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار این هفته در سواحل یمن سقوط کرد که احتمالاً توسط انصارالله سرنگون شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه المسیره یمن جمعه شب گزارش داد که عربستان، روستا‌های مرزی در شمال یمن را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری جمعه شب اعلام کردند که ۲ تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه پاکستان سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به آن کشور را حائز اهمیت دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان انگلیسی همزمان با گسترش جنبش‌های دانشجویی در آمریکا، امروز جمعه در حمایت از فلسطینی‌ها و قطع ارتباط با دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم بر اثر سانحه رانندگی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم بر اثر سانحه رانندگی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه آمریکا درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو در اعتراض‌های اخیر در دانشگاه‌های این کشور به دلیل جنگ اسرائیل در غزه سکوت کرد، اما مدعی شد که این اعتراض‌ها نشانه دموکراسی آمریکایی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است