استانی 23:25 - 16 خرداد 1402

گره گشایی از مناطق حاشیه نشین تبریز نیاز به تصمیمات ملی دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، عابدین خرم روز سه شنبه در نشست هم اندیشی مشترک با نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، اظهار کرد: مجوز ورود یکهزار دستگاه اتوبوس و ماشین آلات سنگین به تبریز صادر شده است که در صورت ابلاغ توسط معاون اول رئیس جمهور، شهرداری تبریز نیز از این تسهیلات بهره مند خواهد شد.

وی افزود: اتمام پروژه‌های نیمه تمام یکی از اولویت‌ها و برنامه دولت در سال قبل بود که این موضوع با اهتمام شورای شهر و دستگاه‌های تابعه شهرداری تبریز به سرانجام رسیده و باعث گره گشایی در شهر شده است.

وی ساماندهی اماکن و مناطق تاریخی شهر تبریز را از ضرورت‌های هویتی این شهر برشمرد و ادامه داد: جلسات متعددی با اداره کل راه و شهرسازی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این خصوص برگزار شده است و در موضوع اماکن تاریخی تبریز از هیچ تلاشی برای ایجاد هم‌افزایی و همراهی بین بخشی دریغ نخواهیم کرد.

خرم با بیان اینکه شهردار تبریز نیز با تمام قوا وارد این عرصه شده است، گفت: اجازه نمی‌دهیم وضعیت اماکن تاریخی تبریز در وضعیت غیر مطلوبی قرار بگیرد، چون تمام تلاش ما بهتر رقم زدن آینده کلانشهر تبریز است.


11909214
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است