فرهنگی‌هنری 12:25 - 11 فروردین 1402

فراخوان جشنواره موسیقایی «ماهور» تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سید محسن حسینی دبیر جشنواره آیینی – موسیقایی «ماهور» از تمدید مهلت ارسال آثار هنرمندان به دبیرخانه این جشنواره تا چهاردهم فروردین سال جاری خبر داد.

وی فزود: تاکنون بالغ بر ۲۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که با توجه به درخواست و استقبال علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره «ماهور»، مهلت دریافت آثار از سوی دبیرخانه این جشنواره تا روز دوشنبه ۱۴ فروردین تمدید شد.

حسینی ادامه داد: جشنواره «ماهور» نخستین مسابقه «سحرخوانی ایرانیان»، با هدف آشنایی و تقویت بخش مناجات‌خوانی در موسیقی مذهبی و آیینی در سه حوزه سحرخوانی، مناجات‌خوانی و نیایش در آئینه اقوام، طراحی شده است که هر شرکت‌کننده می‌تواند همزمان در هر سه حوزه شرکت کند.

دبیر جشنواره «ماهور» بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۲ به پرتال سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند و حداکثر ۳ اثر خود در هر حوزه را در قالب فایل صوتی mp۳ یا wave در این سامانه بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: همچنین علاقه‌مندانی که امکان دسترسی به سایت را ندارند می‌توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره به آدرس میدان ولیعصر (عج)، بلوار کشاورز، نبش خیابان دائمی، پلاک ۱، طبقه ۹، دفتر موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ارسال کنند.


11852239
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک استاد حوزه گفت: آزاداندیشی یک هنر است. اگر دل شما کار نکند و عاشق نباشد، شما آزاداندیش نمی‌شوی.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی تأکید کرد که وقف کردن باید معرفی و فرهنگ‌سازی شود تا مثل وعده صادق، امید در جامعه افزایش پیدا کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» منظم گفت: این برنامه قابلیت آن را دارد که پیام‌های کوتاه آموزشی را به شیوه طنز به مردم منتقل کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» منظم گفت: برنامه «سفر بخیر» قابلیت آن را دارد که پیام‌های کوتاه آموزشی را به شیوه طنز به مردم منتقل کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی با اشاره به بخشی از زیارت عاشورا تأکید کرد که سالک الی الله نباید بستر قتل حقیقت امام حسین (ع) را در وجود خود به وجود بیاورد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت سالروز درگذشت حبیب‌الله صادقی، هنرمند برجسته هنر‌های تجسمی یادی از او خواهیم کرد که به نقاشی انقلاب معنا بخشید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری قدیمی تلویزیون گفت: اگرچه آن زمان جلوی دوربین در حد خودم بهترین خودم را انجام دادم، ولی دهه ۶۰ خیلی بهتر از این می‌توانستم اجرا کنم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری قدیمی تلویزیون گفت: اگرچه در گذشته جلوی دوربین در حد خودم بهترین خودم را انجام دادم، ولی دهه ۶۰ خیلی بهتر از این می‌توانستم اجرا کنم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری قدیمی تلویزیون گفت: اگرچه در گذشته جلوی دوربین در حد خودم بهترین خودم را انجام دادم، ولی دهه ۶۰ خیلی بهتر از این می‌توانستم اجرا کنم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پیامبر گرامی اسلام در حدیثی به نیکی کردن به پدر و مادر توصیه اکید کرده‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است