بازار 10:47 - 29 تیر 1401

اهمیت مشاوره قبل دکوراسیون داخلی

چیدمان دکوراسیون داخلی کاری تخصصی است؛ به همین خاطر برای ایجاد تغییر در چیدمان و بازسازی فضا، نیازمند استفاده از خدمات شرکت طراحی دکوراسیون داخلی است. عدم مشاوره با کارشناس متخصص می‌تواند عواقب بسیاری را برای شما به دنبال داشته باشد.شاید طراحی داخلی در نگاه اول امری آسان و ساده به نظر برسد، اما بدون برنامه‌ریزی و در نظر گرفتن جزئیات در مرحله اجرا به مشکلات زیادی می‌خورید.

عدم مشاوره با شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در ابتدای کار باعث به وجود آمدن هزینه‌های مالی و زمانی بسیاری برای شما می‌شود. در نهایت نیز اجبارا برای مدیریت آشفتگی به وجود آمده به سراغ یک طراح دکوراسیون می‌روید. در این خصوص می‌توانید از مشاوره آنلاین شرکت farocase.com استفاده نمایید.

به طور خلاصه از اهمیت مشاوره قبل دکوراسیون داخلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        داشتن نگاه علمی و تخصصی

·        قابلیت استفاده از نظر چندین متخصص

·        صرفه‌جویی در هزینه و زمان

·        تصمیم‌گیری درست

·        به دست‌ آوردن نتیجه دلخواه

مشاوره با شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در واقع بررسی اصولی و نگاه تخصصی به فضا است. این امر به شما کمک می‌کند تا پیش از هر اقدامی پتانسیل‌های موجود در فضای خود را مشاهده کنید. سپس سبکی متناسب با سلیقه شما پیشنهاد می‌دهند و هزینه اضافی روی دستتان نخواهند گذاشت.

 

یکی دیگر از خدمات مشاوره دکوراسیون داخلی این است که نسبت به ایده‌هایی که در ذهن دارید، دید شما را باز می‌کنند. به طور مثال شما هم به سبک مدرن علاقه مندید و هم دوستدار سبکی کلاسیک هستید. مشاوره دکوراسیون داخلی دید شما را با ارائه پیشنهاد‌هایی متناسب با علاقه‌مندی شما باز می‌کند. این پیشنهادها به شما کمک می‌کند تا بتوانید تغییرات را مطابق سبک و سلیقه دلخواه خود در فضای منزل یا محل کار به وجود آورید.

به علاوه مشاوره دکوراسیون داخلی به شما کمک می‌کند تا بهترین متریال و المان‌ها را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید. همچنین در انتخاب رنگبندی درست به شما کمک می‌کنند. با استفاده از این خدمات میتوانید پیش از اقدام به نصب و اجرا از فرایندی که قرار است طی شود مطلع شوید. در نتیجه در زمان کوتاهی و با صرف هزینه اندک به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید.

چگونه می توان به شرکت‌های طراحی دکوراسیون اعتماد کرد؟

مهم‌ترین نشانه برای اعتماد به شرکت طراحی دکوراسیون داخلی، نحوه تعامل آن‌ها با مشتری است. اگر شرکت بتواند با ارتباط موثر و مفید مشتریان خود را راضی نگه دارد و ضمن داشتن نگاه علمی و تخصصی، نظرات مشتری را هم در پروژه اعمال کند می‌توان گفت راه را تا نیمه طی کرده‌اند.

معیارهایی که می‌توان طبق آن‌ها به شرکت‌های طراحی داخلی اعتماد کرد به شرح زیر است:

1-اولین اصل اعتماد به شرکت طراحی دکوراسیون داخلی، میزان شناخت افراد به المان‌های این حرفه است. طراحان باید فاکتورهای اندازه و وسعت پروژه را شناخته و با توجه به آن ایده‌پردازی کنند و المان‌های آن را در فضای پروژه پیاده کنند.

2-مورد بعدی توجه کارشناسان به زمان مورد نیاز برای اتمام پروژه است.در ابتدای امر لازم است تا بین مشتری و شرکت طراحی، زمان تحویل کار به صورت توافقی تعیین شود. شرکت‌ها باید با برآورد همه فرایندها کار را در زمان مقرر تحویل دهند. به هیچ عنوان تاخیر در اتمام پروژه جایز نیست و اعتماد مشتری را از بین می‌برد.

3-به روز بودن ایده‌ها یکی دیگر از معیارهای اعتماد به شرکت طراحی دکوراسیون داخلی است. طراح زمانی می تواند نظر مشتری جلب کند که در مورد المان‌های حال حاضر در دنیای طراحان با مشتری صحبت و تبادل نظر کند. پس توجه به ایده‌های به روز و خلاقانه که مختص پروژه شما باشد موجب اعتماد است.

4- در نهایت برای اعتماد به یک شرکت طراحی داخلی باید ببینید که در هنگام تبادل نظر با مشتری چقدر توانایی نه گفتن دارد. شرکت‌های حرفه‌ای می دانند که چگونه باید به نظرات غیر قابل اجرای مشتری نه گفته و او را با پیشنهادهای بهتر قانع کنند.

هزینه طراحی دکوراسیون چگونه محاسبه می شود؟

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی معمولا  از یکی از چهار روش زیر برای محاسبه‌کردن هزینه‌ها استفاده می‌کنند:

1-     به عنوان دستمزد به صورت ثابت حقوق خاصی می‌گیرند.

2-     درصدی از مخارج کل پروژه را به عنوان دستمزد در نظر می‌گیرند.

3-     براساس اینکه پروژه چه متراژی دارد، دستمزد خود را متری حساب میکنند.

4-     به صورت ساعتی دستمزد خود را محاسبه می‌کنند.

در کنار این موارد بعضی اوقات هزینه‌های خاص دیگری نیز به دستمزد اضافه می‌شود که مختص به برخی پروژه‌های خاص می‌باشد.

آیا مشاوره شرکت‌های طراحی دکوراسیون رایگان است؟

معمولا هزینه مشاوره اولین جلسه مجموعه‌های دکوراسیون داخلی رایگان می‌باشد. در جلسات بعدی با توجه به جزئیاتی که برای مشاوره نیاز است، محاسبه می‌شود. اینکه برای پروژه خود نیاز به نظر کارشناسی یک طراح یا چندین طراح داشته باشید، هزینه مشاوره را تعیین می‌کند.

هزینه پایه مشاوره طراحی که در برخی از سایت‌ها با عنوان مشاوره رایگان یاد می‌شوند، بین ده الی صد هزار تومان در ایام مختلف است. این هزینه اندک که از منظر شرکت‌های دکوراسیون داخلی کاملا رایگان است، صرفا برای جلوگیری از مشاوره‌های الکی و بی‌هدف تعیین شده است.

 


11628977
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است