استانی 12:41 - 08 خرداد 1402

مراکز آزمون آنلاین مهارت در خوزستان به ۱۵ مرکز رسید

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام ملایی هزاروندی ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به محیا کردن زیرساخت‌های لازم در شهرستان‌های لالی و اندیکا برای تسریع در آزمون‌های سنجش مهارت کارآموزان سایت آزمون آنلاین در این شهرستان‌ها راه اندازی شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان عنوان کرد: وظیفه اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ارائه آموزش‌های مهارتی و ارتقای آن است که یکی از ملاک‌های اصلی آن ارزشیابی مهارت است.

وی تصریح کرد: با راه اندازی این مراکز سرعت برگزاری آزمون و صدور گواهی مهارت افزایش‌یافته و اثربخشی و کیفیت آموزشی آزمون‌ها افزایش خواهد یافت.

ملایی هزاروندی ادامه داد: مهمترین مسئله در برگزاری آزمون‌ها، شفافیت آزمون‌ها است؛ البته از لحاظ اجرایی مشکلاتی در آزمون‌های کتبی و کاغذی وجود دارد و سیاست ما الکترونیکی کردن آزمون‌ها است.

ملایی هزاروندی بیان کرد: تحقق دولت الکترونیک، سرعت در برگزاری آزمون و اعلام نتایج، دسترسی آسان، صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها، افزایش اثر بخشی و کیفیت آزمون از جمله مزایای برگزاری آزمون به‌صورت الکترونیکی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی تا پایان سال‌جاری سایت آزمون آنلاین در تمام مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سطح استان راه اندازی خواهد شد.


11902742
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است