علمی فناوری 16:29 - 14 آذر 1400

برترین طراحی‌های حوزه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، فراخوان نخستین دوره جایزه طراحی ایران، ویژه برترین طراحی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت منتشر شد.

این فراخوان که کار مشترکی است میان مرکز طراحی ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران ساخت با هدف ارزیابی و اعلام برترین تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در حوزه‌های مختلف برگزار می شود.

در این فراخوان «برترین طراحی تجهیزات»، «برترین طراحی خدمات» و «برترین طراحی بسته‌بندی» انتخاب می شوند و همه شرکت‌های حاضر در نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

رضا اسدی فرد دبیر نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت درباره این جایزه و حمایت‌های مرکز طراحی ایران از شرکت‌های حاضر، گفت: طراحی صنعتی نقشی تاثیرگذار در توسعه بازار شرکت‌های تولید کننده تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، بویژه توسعه بازارهای صادراتی آنها دارد.

وی افزود: بر همین اساس، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت‌ها و تسهیلات متنوعی را برای ارتقا و بهبود فرآیند طراحی صنعتی شرکت‌های دانش بنیان درنظر گرفته است.

اسدی فرد ادامه داد: از جمله حمایت‌های ارائه شده در این فراخوان می‌توان به حمایت بلاعوض ۳۰۰ میلون ریالی از فرآیند طراحی صنعتی و بسته بندی، حمایت از خدمات نمونه سازی و پرینت ۳ بعدی تا سقف ۱.۵ میلیارد ریال، اعطای تسهیلات کم بهره تا سقف ۳ میلیارد ریالی از فرآیند طراحی صنعتی ویژه شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، معرفی طراحان برجسته کشور به شرکت ها و نظارت بر فعالیت آنها و ارائه مشاوره رایگان طراحی صنعتی در نمایشگاه اشاره کرد.


11351634
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه نوبت اول آزمون سراسری در نیمه مرداد اعلام می شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» شرکت OpenAI فناوری Voice Engine خود را جمعه گذشته رونمایی کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دانشمندان چینی آزمایشی ابداع کرده‌اند که سه نوع سرطان را تنها با یک قطره خون خشک شده و در عرض چند دقیقه تشخیص می‌دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و همچنین گروه آزمایشی علوم انسانی راس ساعت ۸ صبح شروع شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر علوم گفت: کنکور در ۱۹۱۳ حوزه امتحانی برگزار می شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان به دانش فنی ساخت موتور‌های ۶ سیلندر خورجینی بنزینی از طریق مهندسی معکوس دست یافت و طی مراسمی با حضور معاون علمی...
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مطالعه‌ای جدید نشان داده است «شب‌پره‌های بِلا» (Bella moths) از سم برای جذب جفت خود استفاده می‌کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» فرآیند برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از امروز صبح آغاز می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» محققان گوگل می‌گویند با وجودی که دستیار‌های هوش مصنوعی ابزار‌هایی مفید و کاربردی هستند، اما می‌توانند کاربران را از نظر عاطفی بیش از حد به خود وابسته کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا شنبه هشتم اردیبهشت ماه خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است