استانی 18:34 - 10 خرداد 1402

کاروان زیر سایه خورشید به شیروان رسید

به گزارش خبرنگار مهر، پرچم داران حرم قدسی امام رضا (ع) روز چهارشنبه به شهرستان شیروان سفر کردند و سفیران مهربانی و کرامت رضوی در این شهرستان شدند و دل‌های گره خورده به مهر امام رضا علیه السلام را تا حرم امن آن امام همام پر دادند.

خدام رضوی در بدو ورود مورد استقبال مردم و مشتاقان قرار گرفتند و پس از آن به دیدار سال‌های صبوری و سالخوردگی استوار مادر شهید احیا شیرازی رفتند و مقام شامخ آن شهید را ارج نهادند و با اهدا تبرکی حرم مطهر رضوی، دل این مادر بزرگوار را روانه حرم آقای مهربان ارض طوس کردند.

پس از این دیدار ارزشمند، خادمان بارگاه ملکوتی ثامن الامه علیه السلام برای تبرکی و تبریک به عاشقان آن حضرت به میان بازار خانلق شیروان رفتند و عموم کسبه و مردم را به فیض زیارت در چهارشنبه‌ای بی نظیر رساندند.

حضور در جمع اهالی مسجد «مسلم بن عقیل» و بازدید از کارگاه‌ها و بخش‌های مختلف تولیدی این مسجد برنامه بعدی بود که فعالان آن زائر حرم رضوی شدند و در روز میلاد تبرکی آن حرم را دریافت کردند.

بازار روز شیروان و دیدار با کسبه و عموم در این بازار، قرار بعدی بود که برای میزبانی از کاروان زیر سایه خورشید انتخاب شده بود.

حضور در جشن میلاد امام رضا علیه السلام با حضور سربازان پادگان شهید هاشمی نژاد و همراهی سردار سید محسن حسینی، فرمانده این پادگان هم می‌توان از برنامه‌های این روز و زائر شدن سربازان را می‌توان نام برد.

کاروان زیر سایه خورشید از روز پنج شنبه، ۴ خرداد ماه به استان خراسان شمالی سفر کردند و در سالروز میلاد امام مهربانی‌ها پس از اتمام برنامه‌های تدارک دیده شده در شیروان، باب الرضا را ترک خواهند کرد و شانزدهمین دوره برگزاری این طرح پایان می‌یابد.


11905094
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است