اقتصادی 14:52 - 07 فروردین 1402

تا پنجم فروردین بیش از ۱.۵ میلیون مسافر هوایی جا به جا شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «جعفر یازرلو» افزود: در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲، در مجموع ۱۹ هزار و ۵۹۱ مجوز پرواز برای مسیرهای داخلی و بین‌المللی توسط سازمان هواپیمایی کشوری صادر شد که از این تعداد مجوز صادر شده، تاکنون ۱۲ هزار و ۴۶۲ پرواز (نشست و برخاست) انجام شده است.

به گفته یازرلو، ۱۳ هزار و ۷۸۶ مجوز برای مسیرهای داخلی و پنج‌هزار و ۸۰۵ مجوز برای مسیرهای بین‌المللی است.

وی افزود: از تاریخ ۲۴ اسفند تا پنجم فروردین ماه در مجموع یک میلیون و ۵۳۱ هزار و ۳۰۹ مسافر (اعزام و پذیرش) با ۱۲ هزار و ۴۶۲ پرواز (نشست و برخاست) جابه‌جا شدند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه‌داد: از مجموع مسافران جابه جا شده در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا پنجم فروردین ماه امسال، یک میلیون و ۲۱۷ هزار و ۳۱۸ مسافر داخلی با انجام ۱۰ هزار و ۲۰۴ پرواز داخلی و ۳۱۳ هزار و ۹۹۱ مسافر بین المللی با انجام ۲ هزار و ۲۵۸ پرواز خارجی جابه‌جا شدند


11849368
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه‌ای به محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری، آخرین وضعیت حساب‌های خزانه در پایان دولت سیزدهم را تشریح کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون تامین ارز کالا‌های مورد نیاز کشور از مرز ۲۲.۶ میلیارد دلار گذشته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» فروش ارز اربعین از دوشنبه ۸ مردادماه آغاز خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» فروش ارز اربعین از دوشنبه ۸ مرداد ماه آغاز خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر سامانه یکپارچه خودرو‌ها از اعلام نتایج خودرو‌های وارداتی و بارگذاری آن در سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی از عصر امروز (شنبه) خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: 82 هزار هکتار از اراضی مستعد جهت الحاق به شهرها شناسایی و بعد از تایید به سازمان ملی زمین و مسکن منتقل یافته است که باید این سیاست هم توسط دولت چهاردهم ادامه یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل دفتر مدیریت انرژی توانیر گفت: به طور کلی امروز ۱۳۰۰ مگاوات کاهش مصرف برق در کشور با کاهش ساعات کاری ادارات به ثبت رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های لبنی گفت: بنابر آمار سرانه کنونی مصرف لبنیات ۵۰ کیلو است که با متوسط سرانه جهانی اختلاف معناداری دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور سازمان جنگل گفت: از ابتدای امسال تاکنون در بخش دولتی بیش از ۱۰۰ میلیون اصله نهال و در بخش خصوصی حدود ۴۹ میلیون اصله نهال تولید شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» راهبر فرودگاه مهرآباد گفت: یک‌شنبه و دوشنبه هیچ محدودیت پروازی برای پرواز‌های مسافری وجود ندارد و تنها پرواز‌های آموزشی تعلیق هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است