علمی فناوری 11:25 - 10 فروردین 1403
طبق اسکرین‌شات فاش‌شده، هواوی گوشی‌های سری P70 را در تاریخ ۲ آوریل (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معرفی خواهد کرد.

تاریخ معرفی گوشی‌های سری هواوی P70 لو رفت

طبق اسکرین‌شات فاش‌شده، هواوی گوشی‌های سری P70 را در تاریخ ۲ آوریل (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معرفی خواهد کرد. این تصویر در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده و طراحی ظاهری این گوشی را به نمایش می‌گذارد. البته هنوز نمی‌توان به‌طور قطعی این عکس را تأیید کرد، زیرا هنوز بسیاری از منابع معتبر اظهار نظری درباره این تصویر نکرده‌اند.

به گزارش GSMArena، حداقل ۴ نسخه از سری P70 هواوی وارد بازار می‌شود. این چهار نسخه شامل نسخه‌های استاندارد، پرو، پرو پلاس و Art می‌شود.

مشخصات احتمالی سری P70 هواوی

در زمینه صفحه‌نمایش، هواوی P70 از نمایشگر ۶.۵۸ اینچی OLED LTPO بهره می‌برد، اما ۳ گوشی دیگر صفحه نمایشی ۶.۷۶ اینچی OLED LTPO خواهند داشت. دوربین سلفی هر چهار گوشی رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین اصلی نیز برای هر ۴ مدل رزولوشنی برابر با ۵۰ مگاپیکسل خواهد داشت.

انتظار می‌رود همه این گوشی‌ها از چیپست Kirin ۹۰۰۰S بهره ببرند. این تراشه با فرآیند ۷ نانومتری SMIC ساخته شده است. درحال‌حاضر این موضوع تحت بررسی است که آیا هواوی در ساخت این تراشه قوانین صادرات ایالات‌متحده را زیر پا گذاشته است یا خیر.

بلومبرگ ادعا می‌کند که این شرکت قبل از اینکه توسط آمریکا تحریم شود، تجهیزات مورد نیاز برای ساخت تراشه‌های پیشرفته را خریداری کرده بود. همچنین شرکت SMIC نیز به اتهام ارتباط و همکاری با ارتش چین، در سال ۲۰۲۰ توسط آمریکا تحریم شد.

البته هواوی بی‌توجه به این حواشی، قدرتمندانه در دنیای موبایل و گجت‌ها درحال ساخت و توسعه محصولات مختلف است. این شرکت به‌تازگی مچ‌بند هواوی بند ۹ را با رنگ‌های مختلف و شارژدهی ۲ هفته‌ای معرفی کرد. همچنین گوشی‌های تاشو این کمپانی به‌قدری موفق عمل کرده‌اند که شاید به‌زودی در بازار گوشی‌های تاشو از سامسونگ پیشی می‌گیرد.

منبع: دیجیاتو


12042739
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دبیر برگزاری کنگره شهدا، این کنگره را مهمترین راه خنثی سازی تهدیدات دشمنان در محیط‌های دانشگاهی دانست و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز همواره تاکید دارند؛ باید شهدا را به عنوان الگوی جوانان معرفی کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: تاکنون بیش از 100 پروژه عمرانی به پایان رسیده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور از رشد صد در صدی دانش‌بنیان ها در بورس تا پایان سال خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به تعداد ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی اعطاء شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا ادعای درمانی داشته اند؛ اعلام کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران گفت: سالانه میلیارد‌ها جواب توسط آزمایشگاه‌ها صادر می‌شود، اما آزمایشگاه‌های تشخیص طبی کمترین شکایت‌ را دارند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر علوم با انتشار پستی در صفحه مجازی خود برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را در کمال امنیت و آرامش دانست و از دست‌اندرکاران حفظ سلامت و امنیت آزمون سراسری تقدیر کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر علوم گفت: نخبگان معرفی شده توسط بنیاد نخبگان نیاز به شرکت در فراخوان جذب هیئت علمی ندارند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نامه‌ای درخصوص اعمال پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی که از سوی رییس صندوق بازنشستگی کشور به وزارت علوم ارائه شده را منتشر کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه فرهنگیان از بورسیه تعدادی از دانشجویان مشغول به تحصیل در این دانشگاه خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است