استانی 20:45 - 01 فروردین 1402

اقلام ضروری و مایحتاج مردم مستمر به بازار تزریق می‌شود

حسن عسکری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آمادگی و هماهنگی کامل برای استقبال از مهمانان نوروزی در سطح شهرستان انجام شده است.

وی افزود: کمیته‌های مختلف در قالب ستاد تسهیل سفر به منظور ایجاد بسترهای مناسب به مهمانان و مسافران نوروزی در این شهرستان تشکیل شده است.

فرماندار سنندج تصریح کرد: امکانات لازم برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی، امداد و نجات، راهداری، گردشگری، اسکان و پذیرایی به بهترین نحو ممکن به مسافرین و گردشگران ارائه می‌شود.

عسکری افزود: زیرساخت‌های لازم از جمله هتل‌ها و مهمانسراها، مدارس، ساختمان‌ها، امدادی، مساجد و حسینیه‌ها در نقاط مختلف شهرستان برای خدمات‌رسانی به مسافران پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای حضور مسافران و گردشگران در مرکز استان فراهم است.

فرماندار سنندج اعلام کرد: تمهیدات لازم برای بازار عرضه و تقاضای شب عید و ماه مبارک رمضان اندیشیده شده است. عسکری افزود: مشکلی در تأمین و توزیع کالاهای اساسی در سطح عرضه نداریم و اقلام ضروری و مایحتاج مردم به صورت مستمر به بازار تزریق می‌شود.

وی از تشدید نظارت بر بازار عرضه خبر داد و گفت: در بازار شب عید و ماه مبارک رمضان نظارت‌ها به صورت ویژه‌ای از واحدهای صنفی انجام می‌شود و در صورت کارشکنی برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.


11845473
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است