استانی 10:46 - 04 فروردین 1402

کاهش ۴۳ درصدی آمار جانباختگان تصادفات جاده‌ای در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی فکری با تبریک عید نوروز و آرزوی سلامتی برای هموطنان، با اشاره به آمار حوادث جاده‌ای از آغاز طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ماه تاکنون اظهار کرد: خوشبختانه شاهد کاهش ۴۳ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای در سطح استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

وی بیان کرد: سال گذشته در این مدت ۲۵ فقره تصادف جرحی رخ داده که در مجموع ۳۶ نفر مجروح شدند که این آمار امسال به ۱۵ فقره تصادف و ۲۵ نفر مجروح کاهش یافته است.

این مقام انتظامی افزود: سال گذشته طی این مدت متأسفانه ۶ فقره تصادف فوتی رخ داده بود که ۷ نفر از هموطنان کشته اما امسال این آمار با وقوع ۳ فقره تصادف و ۴ فوتی کاهش ۴۳ درصدی را به همراه داشته است.

فکری در ادامه با اشاره به افزایش حجم ترددها و سفرهای نوروزی و شرایط خاص جاده‌های استان همدان به جهت قرار گرفتن در مسیر شاهراه مرکز به غرب و بالعکس گفت: امسال افزایش ۱۳ درصدی ترددهای وسایل نقلیه را استان شاهد بودیم، به گونه‌ای که ترددها از ۴ میلیون و ۵۱۱ هزار به ۵ میلیون ۸۷۰ هزار تردد افزایش یافته است.

رئیس پلیس راه استان در پایان با تقدیر از همراهی مردم و رعایت قانون از سوی شهروندان و مسافران سالی سرشار از خیر و برکت و صحت و سلامتی را برای هموطنان به ویژه هم استانی‌های عزیز آرزو کرد.


11846954
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است