استانی 12:52 - 08 آذر 1400

کمک ۲ میلیاردی خیران جیرفت به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا نژاد ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیران جیرفتی با آغاز فعالیت مدارس و حضور پر رنگتر دانش آموزان در صحنه‌های علم آموزی در حرکتی خداپسندانه و ارزشمند به یاری محصلان کم بضاعت تحت حمایت بهزیستی جیرفت شتافتند.

وی ادامه داد: خیران و نیکوکاران همیشه همراه بهزیستی با آغاز فعالیت حضوری مراکز آموزشی، جامعه هدف بهزیستی را از نیات خیر و اقدامات ارزشمند خود بی بهره نگذاشته و با مشارکت و همدلی همیشگی خود این بار نیز یاری‌گر جامعه هدف بهزیستی در این شهرستان بودند.

وی افزود: خیران در این اقدام خیرخواهانه با خرید کیف، نوشت افزار و البسه یاری گر خانواده‌های نیازمند تحت حمایت بهزیستی شهرستان بودند.

رئیس بهزیستی جیرفت اظهار داشت: مشارکت و همراهی مردم نوع دوست با کمک‌های غیر نقدی در تأمین لوازم تحصیلی خانواده‌های نیازمند تحت حمایت به میزان ۲ میلیارد و ۳۹۶ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال بوده است.

وی ادامه داد: در همین رابطه یک خیریه با اهدا ۳۵ بسته نوشت افزار و پنج دست فرم لباس مدارس با مجموع ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و نیز کمک‌های مومنانه یک خیریه دیگر با مشارکت غیرنقدی به مبلغ ۲ میلیارد ریال شامل ۲۹۲ بسته لوازم تحریر، ۲۸۰ کوله پشتی و ۵۴۲ نوع البسه و لوازم بهداشتی کمک‌های خیرخواهانه خود را به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت اهدا کردند.

رضانژاد در ادامه به کمک‌های خیرخواهانه نقدی ۱۳۱ میلیون ریالی و غیر نقدی به میزان ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار توسط یکی دیگر از خیریه‌ها برای تهیه لوازم تحصیلی خانواده‌های نیازمند اشاره کرد و گفت: کارکنان بهزیستی و مراکز غیر دولتی وابسته به بهزیستی جیرفت با کمک‌های غیرنقدی به مبلغ ۱۸۸ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و نیز دریافت و توزیع کمک‌های خیرخواهانه مردم نوع دوست در رفع نیازهای ضروری دانش حمایت خود را از فرزندان تحت پوشش بهزیستی اعلام داشتند.


11342091
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است