استانی 19:45 - 01 فروردین 1402

کاهش ۶ درجه ای دمای هوا در کردستان/ارتفاعات استان سفید پوش شدند

نشمیل احمدیانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی فعلی تا قبل از ظهر روز چهارشنبه تداوم دارد.

وی افزود: فعالیت این سامانه بارشی در ارتفاعات، جاده‌ها، گردنه‌ها و مناطق سردسیر شمالی و شرقی استان به صورت برف، کولاک و کاهش محسوس دید افقی خواهد بود.

احمدیانی خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی در سایر نقاط استان نیز موجب ابری شدن آسمان، مه، وزش باد، رگبار باران به همراه رعد و برق و در برخی نقاط مستعد و گرمسیر نیز بارش تگرگ خواهد شد.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان اظهار داشت: بارش‌ها طی این مدت کل استان را در بر خواهد گرفت اما از نظر مقدار برای امروز و امشب تا قبل از ظهر چهارشنبه در برخی از نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان قابل توجه تر برآورد شده است.

احمدیانی افزود: با توجه به ماهیت رگباری، این سامانه می‌تواند سبب آبگرفتگی موقت معابر شهری و روستایی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها بخصوص در مناطق یاد شده شود.

وی اعلام کرد: از لحاظ دمایی از امروز تا صبح پنجشنبه به علت فعالیت سامانه بارشی به تدریج میانگین دمای شبانه روزی چهار تا ۶ درجه کاهش خواهد یافت.


11845446
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است