استانی 15:18 - 05 آذر 1401

جمعیت هلال احمر جاری کردن بشر دوستی در جامعه را وظیفه خود می‌داند

به گزارش خبرنگار مهر محمد گل فشان در آیین تجلیل از جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین که ظهر شنبه در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی قزوین برگزار شد اظهار کرد: مهربانی کردن مهمترین شاخصه جمعیت هلال احمر است و این جمعیت تلاش می‌کند بدون جهت گیری خاص و تنها در جهت صلح پایدار به خدمت به بشریت بپردازد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور با بیان این نکته که همه نعماتی که خدای متعال در اختیار انسان قرار داده در کلام وحی نعمات قلیل خوانده شده است ادامه داد: خلق و خوی پیامبر اکرم در قرآن کریم نعمت بزرگ نامیده شده است و پیامبر اسلام پیامبر مهربان مهربانی و رحمت است لذا بزرگترین نعمت از دیدگاه خداوند تبارک و تعالی محبت و مهربانی است.

وی ابراز کرد: ما اعتقاد راسخ داریم که اگر همین خصوصیت بین همکاران و فعالان جمعیت هلال احمر نباشد هیچ فرد و هیچ اقدامی ماندگار نخواهد شد.

این مسئول گفت: جمعیت هلال احمر خود را موظف می داند که بشر دوستی را در جامعه جاری کند و این دیدگاه در خدمت رسانی به خصوص در ایام کروناو… دیده میشود.

گل فشان یادآور شد: کارآمدی هلال احمر در بحران ها و چالش ها موجب اعتماد دستگاه های مختلف شده و در هر موقعیتی که لازم باشد این جمعیت با همدلی ورود پیدا میکند.

وی در خاتمه با تجلیل از پیشکسوتان این عرصه یادآور شد: بالاترین سرمایه هر کشوری نیروی انسانی کار بلد است و بازنشستگی در هلال احمر به معنای کناره‌گیری نیست بلکه تجربیات باید مورد بررسی و ثبت و بکارگیری قرار بگیرد.


11748507
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است