ورزشی 11:10 - 14 بهمن 1401

خروج پرسپولیس از مدار منطقی  موفقیت با تصمیم داور

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هجدهم رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر در حالی به اتمام رسید که فوتبال باشگاهی ایران همچنان با حاشیه‌های مختلف دست و پنجه نرم می‌کند.

سرخپوشان پایتخت با تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک صدر را از دست دادند تا تصمیمات مرتضی منصوریان داور مسابقه با اعتراض‌های گسترده میزبان تهرانی همراه شود.

اخراج علیرضا بیرانوند به همراه دو صحنه مشکوک به پنالتی جزو تصمیمات بحث برانگیز تیم داوری این بازی بود تا حاشیه‌هایش به مصاحبه‌های پس از بازی نیز کشیده شود.

با این حال آمار فنی دو تیم نشان می‌دهد هر دو تیم با ارائه بازی فیزیکی دنبال رسیدن به گل بودند اما مهاجمان پرسپولیس و آلومینیوم اراک نتوانستند این خواسته را برآورده کنند تا دو تیم با یک امتیاز بسنده کنند.

قبل و بعد از یک کارت قرمز

پرسپولیس قبل از اخراج علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش خود ر دقیقه ۴۲ سعی داشت با استفاده از ارسال از جناحین بازی را در اختیار بگیرد. این در حالی بود که دفاع پر تعداد آلومینیوم در نیمه خودی باعث شد تا میزان گردش توپ در عرض میانی سرخ‌ها افزایش یابد و این تیم دنبال روزنه‌ای برای نفوذ باشد.

پرسپولیس قبل از کارت قرمز مستقیم بیرانوند حدود ۶۵ درصد مالکیت توپ را بر عهده داشت اما این آمار پس از ۱۰ نفره شدن به ۵۸ درصد در پایان مسابقه رسید.

خروج پرسپولیس از مدار منطقی  موفقیت با تصمیم داور

پلن B با تصمیم داور منتفی شد!

نیمه دوم با تغییر استراتژی پرسپولیس همراه بود. سینا اسدبیگی به جای کمال کامیابی نیا و عیسی آل کثیر به عنوان جانشین شیخ دیاباته وارد زمین شدند تا بتوانند با استفاده از نفود وینگرها و همچنین پاس‌های عمقی از سد مستحکم و پرتعداد دفاعی آلومینیوم عبور کنند. تصمیمی که بازی را با وجود اخراج پرسپولیسی‌ها کاملا در اختیار این تیم قرار داد اما صحنه جنجالی خطا روی مهدی ترابی که داور اعتقادی به آن نداشت باعث شد تا پرسپولیس از رسیدن به شانس ویژه گلزنی محروم شود.

دقت دقیق!

پرسپولیس دقیقا مثل روند فصل جاری‌اش دقت پاس داشت. این تیم که در بازی‌های گذشته میانگین پاس سالم ۸۰ تا ۸۵ درصدی داشت این بار هم همین موضوع را رعایت کرد اما در روز پر از حادثه نتوانست سه امتیاز را از آن خود کند تا صدر جدول با تفاضل گل بهتر سپاهان به زردپوشان اصفهانی برسد.


11803892
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمدی گفت: تیراندازان انگیزه بالایی دارند و امیدواریم با دعای خیر جامعه تیراندازی و مردم بهترین عملکرد خود را داشته باشند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما نباید از رفتن بازیکنان ناراحت شویم بلکه باید از سوء مدیریت نگران باشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس فوتبال گفت: قیمت بازیکنان ایرانی از لیگ هلند و پرتغال هم بالاتر است، در صورتی که بازیکنان ما کیفیت ندارند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» متیوس کُنیا کی‌روش از فلامینگو  مدنظر باشگاه پرسپولیس برای جانشینی علیرضا بیرانوند در درون دروازه است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» جودوکار عراقی به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ اش از هر گونه فعالیت در المپیک محروم شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ورزشکاران کاروان کشورمان امروز در روز نخست بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم افتتاحیه المپیک پاریس زیر بارش شدید باران در رودخانه سن برگزار شد و کاروان ایران هم با قایق عبور کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره مسائل مختلف سرخپوشان توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس گفت: بهبودی امید عالیشاه سه تا چهار هفته به طول خواهد انجامید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قایقرانان ایرانی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس رقبای خود را شناختند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است