استانی 18:38 - 11 فروردین 1402

یک میلیارد و ۶۰۹ میلیون دلار کالا از مرز مهران به عراق صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله غلامی گفت: سال ۱۴۰۱ مجموع صادرات از گمرکات استان ایلام بیش از سه میلیون و ۲۵۹ هزار تن به ارزش یک میلیارد و ۶۰۹ میلیون دلار بوده که از لحاظ وزن ۴۴ درصد و از لحاظ ارزش ۳۹ درصد رشد نشان می‌دهد که این مقدار صادرات یک رکورد جدید در تمام سالیان فعالیت گمرک است.

وی افزود: مجموع تعداد ورودی کامیون‌ها به محوطه‌های گمرکی در سال گذشته نیز حدود ۱۴۰ هزار دستگاه بوده که رشد ۳۶ درصدی را نشان می‌دهد.

وی گفت: در موضوع مبارزه با قاچاق با تشکیل ۷۴ پرونده به ارزش بیش از ۳۹۵ میلیارد ریال شاهد رشد ۶۴ درصدی در تعداد و رشد بیش از سه هزار و ۲۰۰ درصدی در ارزش بوده‌ایم.

غلامی با بیان اینکه رتبه گمرک استان در صادرات هر گمرک در بین ۱۰۵ گمرک صادراتی بدون احتساب گاز طبیعی نهم می‌باشد، اضافه کرد: همچنین در مبحث درآمد نیز با رقم ۵۸۳ میلیارد ریال افزایش ۲۶۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ مواجه بوده‌ایم.


11852588
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است