بازار 07:57 - 09 آبان 1400

کدام هتل های کیش قیمت مناسب تری دارند؟

جزیره کیش که به نگین خلیج فارس نیز معروف می­باشد،‌ از محبوب­ترین مقاصد ایرانی­ها برای سفر در فصول مختلف سال است. این جزیره هم جاذبه­های طبیعی و تاریخی فراوانی دارد و هم تفریحات و سرگرمی­های آبی و غیر آبی مانند قایق سواری، جت اسکی، پاراسل، شهربازی و همچنین پیست کارتینگ. اما ممکن است فکر کنید که هزینه سفر به این جزیره بسیار بالا خواهد بود، اما لزوما اینطور نیست. شما می­توانید با رزرو هتل­هایی که قیمت مناسب­تری دارند، هزینه سفر خود را تا حد ممکن کاهش دهید. حال ما در این مقاله می­خواهیم تعدادی از هتل­های جزیره کیش که قیمت مناسبی دارند را به شما معرفی کرده و در نهایت به شما بگوییم که چطور می­توانید این هتل­ها را با بهترین قیمت رزرو نمایید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هتل گلدیس

یکی از هتل­های خوب و در عین حال اقتصادی جزیره کیش، هتل گلدیس کیش می­باشد. این هتل ۳ ستاره که در شمال جزیره کیش ساخته شده و از هتل­های قدیمی آن است که قدمت آن به سال ۱۳۵۴ بازمی­گردد، در ۲ طبقه ۷۵ اتاق دارد. هتل گلدیس یک بار در سال ۱۳۹۵ بازسازی شد تا بتوانید میزبانی بهترین از مسافرانش داشته باشد. از این هتل تا فرودگاه کیش و همچنین مرکز خرید دامون، فاصله خیلی کمی هست.

هتل تعطیلات

هتل تعطیلات کیش یکی از هتل­های اقتصادی و البته محبوب کیش می­باشد که می­توانید اقامتی به صرفه را در آن تجربه کنید. این هتل ۳ ستاره در بلوار حافظ و نزدیک میدان سیری ساخته شده است و از مزیت­های هتل تعطیلات می­توان به فاصله خیلی کم آن تا مرکز خرید لوکس سارینا ۱ کیش اشاره کرد. اگر خواستید از این هتل به مرکز خرید سارینا ۱ بروید، کافیست حدود پنج دقیقه پیاده­روی کنید و خود را به آنجا برسانید.

هتل پارمیدا

یکی دیگر از هتل­های اقتصادی جزیره کیش که قصد معرفی آن را داریم، هتل پارمیدا کیش می­باشد که در بلوار رودکی و در قسمت شرقی جزیره کیش ساخته شده است. این هتل ۴ ستاره با ۴ طبقه و ۸۱ اتاق و سوئیت در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد. از مزایای هتل پارمیدا می­توان به نزدیکی آن به پیست کارتینگ جزیره کیش و همچنین شهربازی هایلند که در کنار پیست قرار داد، اشاره کرد. اگر قصد خرید در کیش را دارید، می­توانید خود را از این هتل در کمترین زمان به مرکز خرید زیتون برسانید و خریدهایتان را انجام دهید.

رزرو هتل در کیش

برای رزرو هتل در جزیره زیبای کیش با بهترین قیمت، اسنپ تریپ پیشنهادات ویژه­ای برای شما دارد. کافیست وارد سایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شده و نام جزیره کیش را در قسمت جستجو وارد کنید. سپس می­بایست تاریخ ورود و خروج­تان از هتل را نیز تعیین کنید. بعد از همه اینها، اسنپ تریپ هتل­های مختلفی را در این جزیره به شما پیشنهاد می­دهد که می­توانید با مرتب کردن آنها به ترتیب قیمت از نزولی به صعودی، هتل­هایی که قیمت مناسب­تری دارند را انتخاب نموده و در نهایت هتل مورد نظرتان را رزرو کنید و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را نهایی کنید.


11295193
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اکستروفی مثانه یک بیماری نادر است که به صورت تولید شکاف ‌های بزرگ در دیوار جلویی مثانه در ناحیه پایین شکم و ناحیه زیر شکم اتفاق می ‌افتد، این بیماری معمولاً از بدو تولد مشخص می ‌شود، در این حالت قسمتی از مثانه بیرون از بدن قرار دارد و ممکن است همر...
بازار
«پارسی نیوز» بهترین زمان مصرف قرص کلاژن: برای دریافت نتیجه بهتر چه زمانی است؟ انسان‌ها همواره در طول تاریخ به دنبال راهی برای بازگردانی جوانی و فرار از پیری و علائم آن بوده‌اند؛ به همین دلیل انواع روش‌ها را برای رسیدن به این هدف امتحان کرده‌ا‌ند. یکی از بهتری...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است