سیاسی 16:04 - 29 دی 1400
معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش:
امیر سرتیپ شرفی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوادث غیر مترقبه از تمام توان و امکانات تغذیه‌ای و درمانی خود برای کمک به آسیب دیدگان استفاده می‌کند.

تمام توان خود را برای امداد رسانی در حوادث غیر مترقبه به کار می گیریم

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث شرفی معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمرین  ستاد بحران این نیرو گفت: ستاد بحران نیروی زمینی ارتش همیشه باید آمادگی مقابله با حوادث و اتفاقات غیرمترقبه طبیعی را در سطح تهران و شهرستان‌هایی که یگان نظامی دارد، داشته باشد. ما در راستای ایجاد آمادگی برای هرگونه حوادث، این تمرین را برگزار کرده‌ایم.

وی با تاکید بر این که «حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند» تصریح کرد: ما سه اولویت را هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه در نظر داریم که شامل برقراری ارتباطات رادیویی، بی‌سیم و باسیم بین یگان‌های مرکز کنترل فرماندهی و محل حوادث، امدادرسانی‌ و اسکان خانواده‌ها است به صورتی که بتوان مردم حادثه دیده را در محل‌های امن اسکان داد.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش با بیان این‌ که ارتش در زلزله سرپل ذهاب از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نمره قبولی دریافت کرد، اظهار داشت: ما در هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه باید بتوانیم پادگان نظامی را به یک مرکز فکر و محل امن برای تصمیم‌گیری‌ها تبدیل کنیم و خانواده‌های شهرک‌نشین و مردم را حداقل 72 ساعت در شرایط امن اسکان دهیم. ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوادث غیر مترقبه از تمام توان حداکثری خود و امکانات تغذیه‌ای و درمانی برای کمک به آسیب دیدگان استفاده می‌کند.

امیر سرتیپ کیومرث شرفی در پایان با بیان این‌ که «طرح بلیّات فقط شامل حوادث غیرمترقبه نیست و باید در همه سطوح انجام شود» خاطرنشان کرد: در صورت وقوع حوادث غیرمترقبه، ما در ارتش وظیفه یگان‌ها را در شهرهای مختلف از قبل مشخص کرده ایم و مسئولیت‌ها مشخص شده‌اند.

انتهای پیام


11417660
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور شرکت در اجلاس ایران و آفریقا و بازدید از نمایشگاه اسکپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی بیشتر مسئولان آفریقا با ظرفیت‌های ایران دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: توسعه روابط با قاره آفریقا از اولویت‌های ایران است و در تعامل با کشور‌های آفریقایی منافع متقابل را دنبال می‌کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع کشور‌های عضو شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله خاتمی گفت: نظام اسلامی مقابل «بی حجابی» در جامعه می‌ایستد. کسی را به زور به بهشت نمی‌برند، اما در مقابل ناهنجاری، نظام عقب‌نشینی نخواهد کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده ویژه رئیس جمهور چین در دیدار با علی باقری در مسکو ضمن قدردانی از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین گفت که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: گام اول برای موفقیت و تحقق اهداف اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا وجود اراده میان طرفین است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی گفت: در سایر مکاتب کارگر را ابزار تولید می‌دانند اما ما کارگر را خالق تولید، محور تولید و صاحب نظر در امر تولید می‌دانیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: پاکسازی تروریسم از درون جغرافیای سازمان شانگهای به عنوان یک اولویت مهم، یک اصل راهبردی به شمار می‌رود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان که به مسکو سفر کرده، با دستیاران ویژه روسای جمهور روسیه و چین دیدار و رایزنی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است