استانی 21:14 - 01 فروردین 1402

مهار تورم و رشد تولید محصول برنامه‌ریزی علمی و تلاش مضاعف است

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال جاری تکلیفی سنگین برعهده دولت و مجلس گذاشت تا با هدف جلب رضایت مردم در حوزه اقتصادی روی دو موضوع تورم و تولید تمرکز کرده و بستر تحول اقتصادی را با در نظر گرفتن این دو موضوع ملاک کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه مهار تورم نیازمند رعایت الگوهای موفق در سطح جهانی و بین‌المللی براساس انضباط مالی دولت و جلوگیری از کسری بودجه است، خاطرنشان کرد: در کنار کنترل تقدینگی و جلوگیری از خلق پول باید سرمایه‌های مردم را به سمت تولید واقعی سوق دهیم تا با جلوگیری از دلالی و واسطه‌گری در چند حوزه بتوان نگاه اقتصادی را در کشور حاکم کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حوزه رشد و تولید نیز باید در کنار بهبود فضای کسب و کار و به حداقل رساندن نظام سخت بروکراسی با ایجاد مشوق‌های لازم در حوزه‌های مالیاتی، بیمه‌ای و بانکی به شکل درست و اساسی برنامه‌ریزی کرده و اهداف را به ثمر رساند.

بدری افزود: مقام معظم رهبری برای چندمین سال متوالی مباحث و موضوعات اقتصادی را ملاک و معیار کار دست اندکاران قرار داد تا با توجه به هجمه سنگین دشمنان بر تشدید تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی کشور ما بتواند از این تکانه‌های سخت اقتصادی عبور کند.

وی اصلی‌ترین مأموریت دولت و مجلس را در سال جاری تحقق شعار مقام معظم رهبری به دور از هرگونه تشریفات و شعارزدگی اعلام کرد و گفت: به نظر ما باید مجلس و دولت در جلسات ماهانه با نگاه علمی و کارشناسی مسائل اقتصادی کشور را زیر ذره بین رصد و پایش دقیق ببرند تا گرفتاری‌های اقتصادی کشور یکی پس از دیگری با علاج بخشی مؤثر برطرف شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کنار تدبیر و برنامه‌ریزی مسئولان و نگاه واقع‌بینانه به حوزه‌های اقتصادی باید پشتیبانی‌های لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر ارگان‌های انقلابی انجام شود تا امسال بتوانیم در بخش کنترل و مهار تورم و تقویت جبهه تولید گام‌های موثرتری را برداریم.


11845483
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است