استانی 12:04 - 10 بهمن 1401

۳۷ هزار فرصت شغلی در کرمانشاه ایجاد شده است

مختار احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس برنامه زیست بوم ملی اشتغال کشور و هدف گذاری که با دستور رئیس جمهور در شورای عالی اشتغال کشور در ابتدای سال جاری، مبنی بر ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی سهم استان کرمانشاه از این تعداد ۴۶ هزار و ۸۲ فرصت شغلی بود.

وی افزود: تا به امروز مشخصات ۳۷ هزار فرصت شغلی توسط کاربران دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه در سامانه ملی رصد ثبت شده و هم اکنون عملکرد استان کرمانشاه ۸۰ درصد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: برای اولین بار کار راستی آزمایی و نظارت بر اشتغال‌های ایجادی، توسط دولت سیزدهم آغاز شده و بر اساس دستورالعمل پایش، نظارت در سه مرحله انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: پایش نظارت ابتدا به صورت پیامکی و در مرحله دوم به صورت تلفنی و در نهایت نظارت میدانی صورت خواهد گرفت و بر حسب دستور قرارگاه نظارت میدانی بر طرح‌های اشتغالزا، از روز شنبه هشتم بهمن تا ۲۰ اسفند نظارت ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: طرح‌هایی که در سامانه رصد ثبت شده است توسط مراکز کارآفرینی بخش خصوصی مورد نظارت قرار می‌گیرد سپس میزان انحراف طرح‌ها بررسی و گزارش آن ارائه خواهد شد.


11799749
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است