استانی 20:12 - 09 خرداد 1402

خط انتقال آب گرمی اصلاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مولایی عصر سه شنبه در جریان بازدید از روند بازسازی و اصلاح خط انتقال آب گرمی اظهار کرد: آب شرب گرمی و روستاهای اطراف به دلیل شکستگی محدوده خط انتقال در روزهای گذشته با مشکلات و چالش‌هایی روبه رو بود که با تلاش شبانه روزی سعی شد تا اصلاح این خط انتقال و ترمیم مسیر آسیب دیده انجام شود.

وی تصریح کرد: آب شرب گرمی با خط انتقال ۵۲ کیلومتری از طریق کانال جعفرآباد تأمین می‌شود تا اهالی شهر گرمی و روستاهای اطراف بتوانند در همه فصول آب پایدار داشته باشند.

فرماندار شهرستان گرمی گفت: در کنار خط انتقال ۵۲ کیلومتری هشت ایستگاه پمپاژ نیز در این مسیر اجرایی و عملیاتی شده تا ظرفیت انتقال آب به شکل مناسب انجام شود.

مولایی افزود: در مسیر یک کیلومتری این خط انتقال شاهد شکستگی لوله و اتصالات خط انتقال بودیم که با سرعت و دقت مهندسان آبفا سعی کردند تا عملیات اصلاح را انجام داده و از هدررفت منابع آب جلوگیری کرده و برقراری آب را در شهرها و روستاهای گرمی انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا با اصلاح خط انتقال تام آوری بیشتری را در زمان بروز حوادث شاهد باشیم و قطعاً تقویت و اصلاح مسیر انتقال و پمپاژهای به کار گرفته شده شرایط مناسبی را در بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب گرمی به وجود می‌آورد.

فرماندار شهرستان گرمی اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در فصل تابستان علاوه بر شهر گرمی، در سایر روستاهای این شهرستان اجازه قطعی آب نداده و حتی با تانکر سیار آبرسانی به مناطق روستایی و عشایری شهرستان گرمی انجام شود.


11904163
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است