استانی 21:27 - 27 مهر 1400
استاندار گیلان عنوان کرد
ایسنا/گیلان استاندار گیلان، هدف‌گذاری صادراتی گیلان طی سال‌جاری را با تعامل مثبت و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی قابل تحقق دانست و تقویت شرکت‌های حمل و نقل کالا و استفاده حداکثری از منابع موجود و زمینه‌سازی بهره‌مندی تاجران از تسهیلات قانونی را مورد تاکید قرار داد.

صادرات ۳۱۵ میلیون دلاری کالا از گیلان در نیمه نخست امسال

ارسلان زارع در جلسه توسعه صادرات غیرنفتی گیلان با اشاره به ظرفیت های پرشمار استان در فزونی صادرات غیرنفتی، تسهیل برخی ضوابط این امر را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: گشایش در وضعیت اقتصادی مردم و زمینه سازی برای رشد اقتصادی، با همکاری و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی از حداکثر ظرفیت خود برای تحقق شعار سال و بسترسازی به منظور ایجاد تحول بزرگ در این حوزه استفاده کنند، افزود: رشد اقتصادی مدنظر رئیس جمهور و دولت سیزدهم هدفی ارزشمند است که باید برای نیل به آن، تلاش کرد.

استاندار گیلان با تاکید بر استفاده حداکثری از منابع موجود و زمینه سازی برای بهره مندی تاجران از تسهیلات قانونی، صادرات حدود ۳۱۵ میلیون دلاری کالا از استان طی نیمه نخست امسال و رشد ۲۰ درصدی آن به لحاظ ارزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را یادآور شد.

زارع اضافه کرد: به دلیل نبود آگاهی از معافیت های قانونی، برخی فعالان اقتصادی از مزیت های درنظر گرفته شده، بی بهره می مانند که باید در این خصوص، اطلاع رسانی های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام


11279932
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است