استانی 18:26 - 12 فروردین 1402

تعداد مصدومان حوادث جاده‌ای در ایام نوروز البرز به ۲۲۰ نفر رسید

احمد مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار عملکرد ستاد طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۲ دانشگاه علوم پزشکی البرز از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ اظهار کرد: در این مدت ۲۱ هزار و ۴۹۵ تماس با سامانه ۱۱۵ صورت گرفت که منجر به ۸ هزار و ۸۱۲ مأموریت شد.

وی بیان کرد: از این میزان ۸ هزار و ۹۲ مأموریت غیرتصادفی و ۷۲۰ مأموریت تصادفی بود که بر منجر به ۴۷۹ مورد مصدومیت شهری و ۲۲۰ مصدومیت جاده‌ای و دو فوتی تصادفی شهری و سه فوتی تصادف جاده‌ای شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه تصریح کرد: همچنین در این مدت ۶ مأموریت اورژانس هوایی صورت گرفت و به ۶ مصدوم امدادرسانی شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت ۷۲ هزار و ۷۷۲ نفر در استان البرز به اورژانس مراجعه کردند.

مهدوی با اشاره به فعالیت‌های معاونت بهداشتی گفت: ۲۲ هزار و ۴۰۱ بازدید از واحدهای صنفی صورت گرفت که پروند ۷۰۹ مرکز به مراجع قضائی ارسال و ۲۱۸ واحد نیز پلمب شد.

وی اظهار کرد: همچنین ۵۲ هزار و ۹۷ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف معدوم و ۶ هزار و ۳۲۸ مورد کلرزنی انجام شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به فعالیت‌های معاونت غذا و دارو بیان کرد: ۱۱۰ مورد بازدید از واحدهای تولیدی تحت پوشش، ۲۵ مورد بازدید مشترک با سایر سازمان‌ها، ۱۶۰ مورد بازدید مشترک از محصولات سلامت محور، ۲۴۵ مورد بازدید از داروخانه‌های استان و ۹۹ ارسال نمونه به آزمایشگاه کنترل غذا و دارو انجام شد.


11853276
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است