بین‌الملل 18:33 - 02 اسفند 1402
سخنگوی جنبش انصارالله یمن وتوی پیش‌نویس قطعنامه الجزایر درباره برقراری آتش‌بس در نوار غزه توسط آمریکا را لکه ننگی دانست که از پیشانی این کشور پاک نخواهد شد.

انصارالله: وتو‌های مکرر لکه‌ای پاک نشدنی بر پیشانی آمریکا است

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن امروز چهارشنبه در توییتی نوشت «وتوی مکرر آمریکا در شورای امنیت علیه هرگونه قطعنامه برقراری آتش‌بس در نوار غزه، لکه ننگی است که از پیشانی آمریکا پاک نمی‌شود».

نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل روز سه شنبه پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی الجزایر درباره برقراری آتش بس در نوار غزه را وتو کرد و به همین دلیل این پیش‌نویس تصویب نشد.

مقام یمنی افزود: «وتوی مکرر توسط آمریکا تجاوز همه‌جانبه به بشریت و اعلام جنگ علنی علیه مردم منطقه و نه فقط علیه مردم فلسطین تلقی می‌شود».

عبدالسلام همچنین «از امت و نظام‌های آن خواست برای حفظ کرامت خود بایستند، سکوت خود را بشکنند و صدای خود را درباره لزوم توقف تجاوز به غزه و رفع محاصره آن به گوش همگان برسانند».

او تاکید کرد آمریکا با سیاست‌های تهاجمی، خود و منافع خود را در مقابل همه مردم منطقه قرار می‌دهد و نمی‌توان اجازه داد جنایات نسل‌کشی علیه مردم غزه ادامه یابد.

منبع: ایسنا


12032703
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی حمله یکی از طرف‌های متخاصم جنگ سودان به شهر «الفشیر» در غرب این کشور دست کم ۲۲ نفر کشته شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مشاور امنیت ملی اسبق ایالات متحده گفت نخست وزیر رژیم صهیونیستی باید با نگاه به رفتار کامالا هریس با او در نشست مشترکشان در روز پنجشنبه نسبت به چشم‌انداز رسیدن او به ریاست جمهوری آمریکا نگران شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس آژانس آوارگان فلسطینی می‌گوید از ابتدای جنگ علیه غزه تا کنون نزدیک به ۲۰۰ نفر از کارکنان این سازمان به شهادت رسیده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» میک والاس المپیک پاریس را به دلیل حضور نماینده اسرائیل مایه خنده دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در اعتراض به اقدام ضد حقوق بشری پلیس آلمان در حمله به مراکز اسلامی هامبورگ، فرانکفورت، مونیخ و برلین و تعطیل کردن آنها، بیانیه‌ای صادر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» به نوشته یک روزنامه آمریکایی، نتانیاهو با یک سیگنال روشن پایان جنگ در غزه، ایالات متحده را ترک کرد.  
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اتحادیه کشور‌های جنوب شرق آسیا به دنبال نشست وزیران خارجه کشور‌های عضو در کشور لائوس، حملات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در غزه را محکوم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» «محمد جابر» معروف به ابوشجاع، فرمانده گردان طولکرم، شخصیتی است که اخیرا در مقاومت فلسطین در کرانه باختری برجسته شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» طبق اعلام نیویورک تایمز وزیر دفاع روسیه به دلیل آماده شدن اوکراین برای عملیات مخفیانه با رئیس پنتاگون تماس گرفت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» به گفته یک افسر آمریکایی، ایالات متحده مهمات خوشه‌ای را برای ارتش اوکراین در انباری در آلمان ذخیره می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است