استانی 18:42 - 05 آذر 1401

روز ملی گرگان همیشه بر سر زبان ها جاری باشد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکویی عصر شنبه در صد و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان ضمن تبریک هفته بسیج و سالروز قیام مردم گرگان در پنج آذر سال ۱۳۵۷ (روز ملی گرگان) اظهار کرد: اگر تالیفات مختلف در رابطه با قیام پنج آذر نبود، این روز در سطح کشور شناخته نمی‌شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: روز ملی گرگان باید همیشه بر سر زبان‌ها باشد تا ملکه اذهان شود.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین در چنین روزی توسط امام خمینی (ره)، بیان کرد: کسی تصور نمی‌کرد آنچه امام راحل در آینده بسیج و انقلاب دیده است اتفاق بیفتد اما ما امروز شاهد بالندگی بسیج هستیم.

ملک شاهکوهی با تاکید به اینکه بسیج، پوزه استکبار جهانی را به خاک مالید، افزود: روحیه بسیجی از سال ۵۷ تا کنون هیچ تغییری نکرده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: امام خمینی (ره) می‌فرمایند «خداوندا من را با بسیجیان محشور کن» و این جمله نشان‌دهنده اهمیت بالای این نهاد ارزشی است.

ملک شاهکویی گفت: این نهاد با دوراندیشی و بصیرت در برهه‌های مختلف به داد انقلاب رسیده است و هیچ فردی نمی‌تواند به بسیج ایرادی وارد کند.

وی تاکید کرد: اگر بسیج نبود ارتش و سپاه نمی‌توانستند در دفاع مقدس مقابل دشمن بایستد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان همچنین گفت: بسیج مختص کسانی نیست که نام خود را در سازمان خاصی ثبت کرده اند بلکه هر فردی که تفکر بسیجی داشته باشد و قدم در این راه بردارد بسیجی محسوب می‌شود.

به گفته وی در حوادث اخیر، دشمن به دنبال جنگ داخلی و نابودی کشور به دست خود مردم بود.

ملک شاهکوهی تصریح کرد: باید به مردم گرگان و استان درود فرستاد زیرا در حوادث اخیر بسیار با بصیرت برخورد کرده و با دشمن همراهی نکردند که این موضوع نشان‌دهنده فهم و فرهنگ بالای این مردم است.


11748678
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است