استانی 01:11 - 28 مهر 1400

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع/ مردم مراقب کلاهبرداری‌ها باشند

وحید کرم الهی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به موضوع خرید و فروش امتیاز مسکن ملی اظهار داشت: این امر خلاف قانون بوده و ممنوع است.

وی با بیان اینکه به ادارات ثبت اسناد و املاک، دفاتر ثبت اسناد، مشاورین املاک و نهادهای قانونی نیز این امر اعلام شده است عنوان کرد: این کار خلاف قانون است و هیچ گونه وجاهت قانونی ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با تاکید بر اینکه کسی که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده، پالایش شده و حائز شرایط شناخته شده است افزود: یک حساب به نام این فرد در بانک ثبت شده است.

کرم الهی یادآور شد: همچنین این شخص سهم آورده خود را به نام خودش در همین حساب بانکی واریز می‌کند، اگر این فرد بخواهد امتیاز را بفروشد، فردی که این معامله را انجام داده تا پایان کار باید پول را به همین حساب واریز کند، در هر مرحله صاحب امتیاز اول می‌تواند اعلام انصراف کند و همه پول فرد خریدار را برداشت کند.

وی تاکید کرد: نه ما در سامانه این امر را پیش بینی کرده‌ایم که خرید و فروش انجام گیرد و نه هیچ کسی پاسخگوی این معامله خواهد بود و متأسفانه یک نوع کلاهبرداری انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه ما این موضوع را به نهادهای قانونی اطلاع رسانی کرده‌ایم گفت: همچنین این امر از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما اطلاع رسانی شده و خود مردم باید از این کار اجتناب کنند در غیر این صورت خودشان گرفتار می‌شوند.

کرم الهی تاکید کرد: این امتیاز قابل واگذاری و فروش نیست، به هیچ وجه مردم این کار را انجام ندهند چرا که یک طور کلاهبرداری خواهد بود.


11280028
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است