استانی 18:34 - 10 خرداد 1402

حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در منزل شهید محمد مهدی احمدی

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس که صبح امروز برای نظارت میدانی از استان خراسان شمالی به این استان سفر کرده است، عصر چهار شنبه در منزل شهید محمد مهدی احمدی در بجنورد حاضر و در دیداری صمیمانه به پدر و مادر و سایر اعضای خانواده معزز شهید تسلیت گفت و اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانستم در منزل شهید حاضر شوم و به مقام شامخ این شهید عزیز ادای احترام کنم.

قالیباف در این دیدار با اشاره به نحوه شهادت شهید محمدمهدی احمدی، گفت: فرزند دلبند شما در حراست از یکی از حساس‌ترین نقاط مرزی کشور با شهامت تا آخر ایستادگی کرد و عزت مندانه به شهادت رسید.

شهید محمدمهدی احمدی، سرباز وظیفه اهل خراسان شمالی، روز شنبه ۶ خرداد ماه در درگیری‌های مرزی با نیروهای طالبان در استان سیستان و بلوچستان به مقام شهادت رسید.

این سرباز وظیفه اهل روستای گُلی از توابع شهرستان بجنورد است که در حین حراست از مرزهای کشور و در شرایطی که در شرایطی که فقط ۳ روز از دوره خدمت او باقی مانده بود، به شهادت رسید.

در این نشست، امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان شمالی، نمایندگان بجنورد و اعضای خانواده شهید حضور داشتند.


11905093
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است