استانی 13:18 - 12 بهمن 1401

زنگ انقلاب در مدارس پارس‌آباد نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، زنگ انقلاب پیش از ظهر چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در مدارس پارس آباد و به‌صورت نمادین در هنرستان فنی و حرفه ای دکتر حسابی این شهرستان با حضور مسئولان شهرستانی نواخته شد.

جابر جهان بین فرماندار شهرستان پارس آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آغاز دهه مبارک فجر، اظهار کرد: ما هر چه داریم از برکت نظام و انقلاب است و باید قدر آن را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه زنگ انقلاب اسلامی زنگ بیداری، مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی در مقابل مستکبران جهان است، گفت: این روز پر افتخار که آغاز دهه فجر است، یادآور جانفشانی‌های ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) و بدو تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان پارس آباد در خصوص اینکه دانش آموزان و آینده سازان این کشور ادامه دهنده راه شهدا هستند، افزود: امروزه باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عملکرد دستگاه‌های مختلف برای نسل نوجوان و جوان مطرح شود.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه روز به روز بر اقتدار ایران در دنیا افزوده می‌شود، ادامه داد: عامل پیروزی انقلاب و موفقیت آن سه عامل اصلی ایمان به خدا، همدلی و اتحاد و ولایت و رهبری مقتدر نظام بوده است.


11802108
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است