استانی 18:13 - 14 آذر 1400

نارضایتی اکثر مردم از عملکرد بانکها و ادارات نهاوند

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر سلگی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه خلاء تدوین سند چشم‌انداز در شهرستان احساس می‌شود، بیان داشت: نیاز است مدیران ظرف مدت ۱۰ روز اهداف و برنامه دستگاه خود را جهت تدوین سند توسعه و چشم انداز شهرستان منطبق با اهداف دولت انقلابی آیت الله رئیسی برنامه ریزی و به فرمانداری شهرستان ارائه دهندکه یکی از نیازهای اساسی شهرستان می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه مدیران ادارات درب اتاق‌های خود را به روی مردم نبندند، گفت: اکثر ارباب رجوع‌های فرمانداری، از عملکرد ضعیف ادارات و بانک‌ها شکایت دارند.

وی افزود: مدیرانی که قصد خروج از شهرستان را دارند حتماً با هماهنگی دفتر فرماندار و تعیین جانشین خود باید باشد.

سلگی گفت: از اتاق اصناف و بازرسی‌ها می‌خواهیم که از واحدهای صنفی و کنترل قیمت‌ها مطلع باشند و در این امر هیچ‌گونه کوتاهی در مقابل متخلفان نداشته باشند.

وی افزود: در زمان مدیریت آقای ناصری از اداره صنعت و معدن اقدامات خوبی انجام شده که جا دارد همین جا از زحمات ایشان تقدیر کنیم.

وی گفت: شهرداری‌ها، ادارات راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمادگی کامل برای شرایط بحرانی و بارشها داشته باشند.

عملکرد مدیران در تعامل با رسانه‌ها ارزیابی می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در جلسه شورای اداری با تاکید بر ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی در تعامل رسانه‌ها به صورت فصلی یا ماهانه گفت: باید مسئولان و مدیران شهرستان جهت رفع مشکلات و دغدغه‌ها مردم و معرفی اقدامات دستگاه خود از ظرفیت رسانه‌ها بهره بگیرند.

سرهنگ علی مختاری در ادامه از مدیران اداره صمت، اتاق اصناف و اتحادیه نان خواست با توجه به افزایش ۵۰ درصدی قیمت نان با نظارت و پایش نسبت به کیفت پخت نان اقدامات لازم را انجام تا باعث رضایت مندی مردم شود.

وی همچنین خطاب به مدیر امور منابع آب شهرستان تاکید کرد: با توجه به تنش آبی و مشکلات به وجود آمده در بحث آبیاری باغات و زمینهای کشاورزی در سال جاری از هم اکنون تدابیر لازم برای جلوگیری از استفاده غیر مجاز از کانال‌های آب، رودخانه و آب‌های سطحی اقدامات و برنامه ریزی لازم صورت بگیرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، گفت: با توجه به کمبود آب، نیاز است دریچه‌های نهرشعبان و دیگر کانال‌های آبرسانی برطرف و روستاهایی هم که مشکل آب دارند، اقدام اساسی برای رفع آن انجام شود.

وی افزود: سپاه شهرستان در کنار مدیران ادارات است و هر کمکی که در راستای خدمت رسانی به مردم نیاز باشد به دستگاه‌هایی اجرایی می‌کند.

مختاری گفت: طرح شهید سلیمانی همچنان برای مقابله با کرونا ادامه دارد و بیش از ۵۰۰ نفر از بسیجیان در این طرح فعال هستند.

وی افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه آمادگی دارد طرح‌های آبرسانی به روستاهایی که دارای مشکل آب آشامیدنی هستند را با همکاری اداره آبفای نهاوند حل کند.


11351781
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است