استانی 18:47 - 10 خرداد 1402

عملیات اجرایی پروژه راه آهن بیرجند - یونسی به زودی آغاز می شود

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت عصر چهارشنبه در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: هزار و ۵۰۰ زائر از خراسان جنوبی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) شرکت می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اندیشه و تفکر امام خمینی همچنان زنده است، افزود: از این جهت محور تبلیغات دشمن و به ویژه استکبار جهانی شخص امام و رهبری است.

قناعت با اشاره به اینکه امام خمینی یک رهبر جذاب بود، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همچنان راه پر افتخار امام یعنی مسیر ایثار و مقاومت را ادامه می‌دهد.

عامل اصلی تسلیم نشدن ملت ایران آرمان‌های امام (ره) است

وی با اشاره به اینکه آرمان‌های امام عامل اصلی تسلیم نشدن ایرانیان در برابر استکبار است، افزود: جدایی ناپذیری دین و سیاست از یکدیگر مهمترین شاخصه مکتب سیاسی امام است و ایشان سیاست و عرفان و اخلاق را در کنار هم معنا کرد.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: اعتقاد راسخ و صادقانه به نقش مردم در جامعه از دیگر شاخصه‌های مکتب سیاسی امام (ره) بود و از نظر ایشان مردم دارای کرامت بوده و آرا آنان در عرصه سیاسی نقش آفرین است.

قناعت با بیان اینکه یکی از رمزهای شکست ناپذیری انقلاب پشتوانه مردمی است، افزود: دشمن توطئه‌های بسیاری را طراحی کرده اما حضور مردم این نقشه‌ها را خنثی کرد.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات پایان سال بی شک اقتدار نظام را افزایش خواهد داد و از این جهت باید موضوع انتخابات مجلس برای همه ما مهم باشد.

قناعت با اشاره به بحث ستاد اربعین گفت: اربعین نماد و مظهر هویت محبان اهل بیت (ع) است و طبق گفته برخی از علما در واقع مانور شیعیان محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: باید بستر و زمینه حضور همه مشتاقان زیارت اباعبدالله (ع) را فراهم کرد و ساماندهی امکانات و زیرساخت‌های مرتبط با پیاده روی اربعین را داشته باشیم.

توجه ویژه به جذب سرمایه گذار

استاندار خراسان جنوبی در حوزه مسائل اقتصادی بیان کرد: در استان برای سرمایه گذاری باید دو مؤلفه جذب سرمایه گذار و افزایش بهره وری را داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه عملیات اجرایی پروژه راه آهن بیرجند--یونسی به زودی با حضور مهمان ویژه ای آغاز می‌شود، گفت: همچنین شاهد اتفاقات خوب دیگری چون کلنگ زنی گاز رسانی از زابل به سربیشه نیز خواهیم بود.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: برخی غرب را بزک می‌کنند در حالی که در زمستان سخت در این کشورها به واسطه سرما هزاران نفر جان خود را از دست دادند.


11905106
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است