استانی 18:38 - 12 فروردین 1402

ثبت ۴۲۰ میلیون سفر استانی و شهرستانی در کشور

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعد از ظهر شنبه در جریان سفر به استان کرمانشاه و بازدید از کلانتری‌های شهر کرمانشاه در نشست خبری با خبرنگاران که با حضور فرماندهان انتظامی استان برگزار شد با تبریک فرا رسیدن سال جدید و ماه رمضان، اظهار کرد: هدف از سفر امروز به استان کرمانشاه بررسی وضعیت قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی و فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه و بررسی عملکرد سالانه و ارزیابی قرارگاه نوروزی استان است.

وی افزود: خوشبختانه با بررسی‌های صورت گرفته استان کرمانشاه نیز همانند سایر استان‌ها با افزایش تردد و سفرهای نوروزی مواجه بوده اما با تلاش‌های صورت گرفته کاهش تصادفات و تلفات را شاهد هستیم.

فرمانده کل فراجا با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ارتقا امنیت اجتماعی، تصریح کرد: در بحث سرقت نیز استان کرمانشاه با افزایش کشفیات و برخورد سارقین مواجه هستیم و در سفرهای نوروزی تجربه ۴۲۰ میلیون تردد را داریم که نسبت به سال گذشته افزایش یافته و در کشور نیز کاهش تلفات را داریم اما برای آمار دقیق‌تر منتظر اعلام نظر پزشکی قانونی خواهیم بود.

پلیس امسال به ابزارهای هوشمند مجهز می‌شود

رادان با اشاره به اولویت‌های فراجا در سال ۱۴۰۲، بیان کرد: در سال پیش رو مقابله با سرقت و جلوگیری از وقوع سرقت در اولویت قرار دارد و طی امسال برای مردم نیز سهم خاصی مشخص شده تا مردم نیز با انجام اقدامات بازدارنده در تحقق این مهم مشارکت کنند.

وی ادامه داد: همچنین پلیس امسال به ابزارها و تجهیزات هوشمند برای انجام تکالیف خود به صورت حرفه‌ای مجهز خواهد شد و جمع آوری معتادین متجاهر را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد و پیگیری اقدامات اولیه در اجرای عملیاتی کردن پلیس هوشمند را خواهیم داشت.

فرمانده کل فراجا با بیان اینکه فردا روز پایانی سفرهای نوروزی است، خاطر نشان کرد: طی امروز و فردا شاهد افزایش حجم ترددها برای پایان سفرها هستیم و مردم مقصد نهایی خود را انتخاب خواهند کرد اما تمام همکاران در نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی بسیج شده‌اند تا شرایط پایان سفر را برای مسافران مهیا کنند.

رادان از مسافران و رانندگان در پایان سفرهای نوروزی درخواست کرد با صبر و حوصله روز پایانی سفر را سپری کنند و جاده را جزئی از سفر بدانند تا پایان سفر تلخی را تجربه نکنند.


11853286
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است