بازار 13:47 - 17 خرداد 1401

معرفی جدیدترین روش کاشت ابروی طبیعی در تهران

ابروها در کنار چشم افراد نقش مهمی در زیبایی و ارتباطات متقابل افراد دارد. این موضوع خصوصاً برای خانم‌ها اهمیت بیشتری نیز پیدا می‌کند. به‌صورتی که خانم‌ها از حالت ابروهای خود برای زیباتر به نظر رسیدن استفاده می‌کنند و بسیار مهم است که اگر فردی دچار ریزش ابرو شد، کاشت ابروی طبیعی انجام دهد. کاشت ابرو باعث می‌شود فرد تا مدت‌ها ابروهای طبیعی داشته باشد و مشکلی برای او پیش نیاید. کلینیک تخصصی ساعی از جمله بهترین کلینیک‌های کاشت ابرو در تهران است که کاشت ابرو با خواب طبیعی را برای افراد انجام می‌دهد. در این کلینیک جدیدترین روش‌های کاشت ابروی طبیعی به کار گرفته می‌شود و هزینه کاشت ابرو بسیار مناسب می‌باشد. کلینیک کاشت ابرو ساعی با بهره‌گیری از متخصصان حرفه‌ای بهترین خدمات زیبایی و درمانی را برای افراد فراهم می‌کند.

 

کاشت ابرو با چه روش‌هایی انجام می‌شود؟

کاشت ابرو نسبت به کاشت مو حساسیت کمتری دارد و در زمان کمتری قابل انجام است. همچنین عوارض‌هایی که ممکن است در روش‌های کاشت مو پیش آید در کاشت ابرو پیش نمی‌آید و فرد می‌تواند به‌راحتی عمل کاشت ابرو را در کلینیک‌های معتبر انجام دهد. برای انجام کاشت ابرو، فولیکول‌های مو از قسمت‌های پر پشت بدن گرفته می‌شود و به محل ریزش در ابرو اضافه می‌شود. این فرآیند که به آن میکرو پیوند نیز گفته می‌شود با استفاده از ابزارهای مدرن انجام می‌شود.

روش‌های مختلفی برای کاشت ابرو وجود دارد اما دو روش بیش از روش‌های دیگر مرسوم شده است و افراد مایل به انجام آن هستند. این روش‌ها عبارت‌اند از:

  • کاشت ابرو با روش FUT: در این روش فولیکول‌های مو به همراه بخشی از پوست جدا می‌شود و به محل موردنظر انتقال پیدا می‌کند. در این روش ابتدا یک بافت نواری شکل از پوست ابرو برداشته می‌شود و سپس یک بافت نواری از محل پر پشت در سایر نقاط بدن بیمار برداشته می‌شود و به محل جدید انتقال پیدا می‌کند. رشد ابروها در این روش بعد از 6 ماه خود را کم‌کم نشان می‌دهد.
  • کاشت ابرو با روش FUE: در این روش بافت پوست دیگر جدا نمی‌شود، بلکه خود فولیکول‌ها از محل موردنظر گرفته می‌شود و به محل ابروها انتقال پیدا می‌کند. در این روش که به‌صورت کاملاً طبیعی انجام می‌شود با کمک یک پنس و با استفاده از برش‌های بسیار ریز این انتقال انجام می‌گیرد.

جدیدترین روش کاشت ابروی طبیعی در تهران کدام است؟

در ایام گذشته برای کاشت ابرو از روش‌های جراحی استفاده می‌شد که علاوه بر درد هنگام جراحی، فرد عوارض بعد از عمل را نیز تجربه می‌کرد. اما در روش‌های مدرن جراحی کنار گذاشته شده است و فرد کمترین درد و عوارضی را احساس خواهد کرد. در روش FUE که مدرن‌ترین روش کاشت ابرو در تهران است بافت ابرو جدا نمی‌شود و در نتیجه خونریزی نیز رخ نمی‌دهد. در روش FUE معایب روش‌های قدیمی دیگر وجود ندارد و بیمار بعد از مدت کوتاهی می‌تواند نتایج کاشت را مشاهده کند. فرد در این روش‌ دیگر نیاز به مراقبت‌های ویژه ندارد و به‌خوبی می‌تواند زیبایی را به‌صورت خود انتقال دهد. این روش هم‌اکنون در کلینیک ساعی طرفداران زیادی دارد و پزشکان نیز به بیماران خود توصیه می‌کنند که از این روش برای کاشت ابرو با خواب طبیعی استفاده کنند.

 

 

بهترین روش کاشت ابروی طبیعی چیست؟

انتخاب یک روش به‌عنوان بهترین روش کاشت ابروی طبیعی کار سختی است. چراکه هر روشی مزایا و معایب خود را دارد و ممکن است برای هر فردی یک روشی مناسب‌تر باشد و به بیان دیگر برای آن فرد یک روش خاص بهترین باشد. بنابراین اینکه بخواهیم برای همه بیماران جوان و مسن و با ابروهای مختلف یک نسخه واحد بپیچیم کار اشتباهی است.

فرد بیمار هنگام مراجعه به کلینیک، یک جلسه معاینه می‌شود و بهترین روش کاشت ابروی طبیعی برای او انتخاب می‌شود. نوع ریزش ابروهای فرد (ژنتیکی بودن و یا ریزش بر اثر بیماری، سن فرد، جنسیت فرد، سبک غذایی و سبک زندگی فرد و حالت رویش ابروهای بیمار از جمله مواردی است که توسط پزشک متخصص در جلسه معاینه بررسی می‌شود و با مشورت با بیمار یک روش مناسب همراه با کارایی بالا برای کاشت ابروهای طبیعی برای او انتخاب می‌شود. برای بعضی از بیماران، هزینه کاشت ابرو در اولویت است. بنابراین پزشکان هزینه و تعداد جلسات کاشت را به اطلاع بیمار می‌رسانند و در نتیجه بیمار می‌تواند با خیالی راحت انتخاب خود را انجام دهد.

 

روش‌های بدون جراحی و خونریزی از جمله روش‌های مدرن کاشت ابرو در تهران است که در کلینیک تخصصی ساعی انجام می‌شود. هزینه کاشت ابرو در کلینیک ساعی بسیار مناسب است و افراد می‌توانند با خیالی راحت اقدام به کاشت ابرو کنند. کلینیک ساعی با داشتن مجوز از وزارت بهداشت به پرطرفدارترین کلینیک زیبایی در تهران تبدیل شده است. این کلینیک با بهره‌گیری از بهترین متخصصان و بهترین دستگاه‌ها کاشت ابرو را به‌صورت طبیعی برای مشتریان خود انجام می‌دهد. شما می‌توانید با یک جلسه معاینه در کلینیک ساعی به‌خوبی از روش‌های مختلف کاشت ابرو، نحوه انجام عمل و هزینه‌های آن اطلاع پیدا کنید.


11585689
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است