استانی 16:38 - 12 فروردین 1402

دستگیری تعدی‌کنندگان به حافظان امنیت حین انجام مأموریت درخرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ساعت ۲۲:۰۰ شب گذشته مأموران کلانتری ۱۵ شهرستان خرم آباد در خیابان ساحلی برای تأمین امنیت شهروندان و مسافران و مهمانان نوروزی در حال گشت زنی بوده که توسط دو سرنشین یک دستگاه خودروی پژو به آنها تیر اندازی و ضمن ایراد خسارت به خودرو پلیس، اقدام به فرار می‌کنند.

وی افزود: با توجه به اقدام غیرقانونی این افراد در تعدی به مأموران پلیس، بلافاصله تیم‌های عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی، وارد عمل شده که پس از شناسایی طی یک عملیات مقتدرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه علت و انگیزه تیر اندازی متهمان به سوی مأموران در دست بررسی است، گفت: پلیس با تلاش‌های شبانه روزی و خستگی ناپذیر و حتی تقدیم جان خود در راه اسلام و انقلاب با افتخار، امنیت شهروندان را رقم می‌زند و اجازه نخواهد داد افرادی با اوباش گری و تعدی به مأموران خدشه‌ای به امنیت مردم وارد کنند.

سردار الهی با بیان اینکه پلیس در برخورد با قانون شکنان قاطعانه و برابر قانون عمل می‌کند، تصریح کرد: احترام به هنجارهای جامعه وظیفه همه افراد بوده و مأموران پلیس به عنوان سربازان جان بر کف ولایت و خدمتگزاران مردم همیشه آماده‌اند و برای حفظ امنیت و آسایش مردم با همه وجود تلاش می‌کنند.


11853199
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است