استانی 17:33 - 08 خرداد 1402

طرح کالا برگ اقتصادی در کهگیلویه اجرایی شد/ آغاز طرح از ۱۵ خرداد

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالعزیز موسوی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در این شهرستان در قالب خرید اختیاری با کارت سرپرست خانوار هدفگذاری شد.

وی ابراز داشت: مبلغ خرید یارانه‌ای در طرح الکترونیک از یارانه ماه بعد سرپرستان خانوار کسر خواهد شد.

موسوی گفت: این طرح برای شهروندانی که یارانه دریافت می‌کنند به صورت اختیاری قابل استفاده است و شهروندان برای رفع ابهامات درباره این طرح می‌توانند به اداره کار، رفاه و تعاون مراجعه کنند.

وی با اشاره به آغاز طرح از ۱۵ خرداد، گفت: با اجرای طرح یارانه نقدی به هیچ وجه قطع نمی‌شود و این طرح به‌صورت اختیاری است.

فرماندار کهگیلویه گفت: هیچ اجباری در کار نیست و مردم به هر میزان از اعتبار یارانه خود از کالاهای یاد شده خریداری کنند و بقیه اعتبار آنها در قالب یارانه نقدی به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

موسوی با بیان اینکه تمامی واحدهای فروشگاهی در شهرستان امکان اتصال به شبکه ملی کالابرگ الکترونیکی را دارند، افزود: کوچک‌ترین واحدهای فروشگاهی در هر منطقه از شهرستان با دستگاه کارتخوان خود می‌توانند به شبکه ملی کالابرگ الکترونیکی متصل شوند.

فرماندار کهگیلویه با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی به فروشگاه‌ها و مغازه‌داران برای ثبت‌نام و مشارکت در طرح نخستین قدم در راستای اجرای طرح مورد توجه جدی قرار گیرد، افزود: از ظرفیت شوراها و دهیاران در هماهنگی بخش‌ها استفاده شود.

وی با تاکید بر نظارت و پشتیبانی جهاد کشاورزی بر تجهیز فروشگاه‌ها و آمادگی لازم برای استفاده شهروندان از طرح کالابرگ الکترونیکی، خاطر نشان کرد: هدف دولت در طرح گره گشایی از مشکلات مردم در تأمین کالاهای اساسی و تثبیت قیمت‌ها است.


11903064
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است