بین‌الملل 19:25 - 14 آذر 1402
منابع خبری گزارش دادند در نشست برگزار شده میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی با خانواده اُسرا در غزه، هرج و مرج روی داده و خانواده اُسرا این نشست را ترک کرده‌اند.

هرج و مرج در نشست خانواده اُسرا با نتانیاهو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری از هرج و مرج در جلسه برگزار شده میان خانواده اُسرا در غزه با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی خبر داد که نتانیاهو در این نشست به خانواده اُسرا اطلاع داده که وی نمی‌تواند همه آنها را بازگرداند.

این شبکه خبری صهیونیستی گزارش داد پس از ابراز ناتوانی نتانیاهو از بازگرداندن اُسرا، در این جلسه هرج و مرج روی داده و خانواده اُسرا از این نشست خارج شدند.

همزمان با این اتفاقات، تظاهرات علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم نیز ادامه دارد. معترضان اسرائیلی روز گذشته در پنجاه و نهمین روز جنگ غزه، با برگزاری تظاهراتی جدید، بار دیگر خواستار برکناری او شدند و بر از سرگیری مذاکره برای آزادی اسرای صهیونیست، تأکید کردند.

رژیم صهیونیستی در عین حال که بر آزاد کردن اسرای خود نزد حماس تأکید می کند از سویی دیگر بر گسترده کردن دامنه جنگ با حماس نیز اصرار دارد. این رژیم از دو روز پیش بدون کسب دستاوردی قابل ذکر در شمال نوار غزه، به سمت جنوب رفته و در حال توسعه درگیری زمینی در جنوب نوار غزه است.

تامیر پاردو رئیس پیشین موساد در گفت‌وگو با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد که «حماس با آتش‌بس موقت، کارت قدرتمندی به دست آورد» و تل‌آویو برای آزادی اسرایش از غزه، باید تاوان سنگینی بپردازد. 

جنگ غزه که از پانزدهم مهرماه آغاز شده، از سوم تا دهم آذرماه شاهد یک وقفه بود و طی آن حماس و رژیم صهیونیستی توافق کردند که زنان و کودکان اسیر را تبادل کنند. طی این توافق در ازای هر اسیر صهیونیست، سه اسیر فلسطینی آزاد شد. 

پاردو در این مصاحبه که یکشنبه‌شب انجام شد، گفت: «روزهای اول که در این استودیو [کانال 12] نشستم، گفتم که آزادکردن گروگانها اولویت پنجم هم نیست اما رسانه‌ها و خانواده ربوده‌شدگان و مردم فشار بر دولت را بیشتر کردند و آن را در رأس اولویتها قرار دادند... هر چه به تبادل نزدیکتر شویم [آن را در اولویت قرار دهیم]، بهای آزادی، بیشتر می‌شود».

پایان پیام/.


12012794
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تماشاگران مراسم افتتاحیه المپیک پاریس برای نشان دادن اعتراض خود کاروان رژیم صهیونیستی را حین عبور از رودخانه سن هو کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور پیشین آمریکا اشاره کرد که در دوره خود با خروج از برجام و اعمال تحریم بر ایران «بهترین» اقدام را برای اسرائیل انجام داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر اسرائیل برای دیدار با دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ به اقامتگاه او در فلوریدا رفت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» انتظار می‌رود رئیس سیا روز یکشنبه در پایتخت ایتالیا با مقامات ارشد قطری، مصری و صهیونیست دیدار کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اوضاع وخیم نوار غزه همزمان با حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل در واشنگتن دی دی سی بار دیگر در دستور کار ۱۵ عضو شست شورای امنیت سازمان ملل قرار گرفت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور سنگال برای ارتقای روابط با ایران اعلام آمادگی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مردم یمن در شهر‌های مختلف این کشور در حمایت از مردم مظلوم غزه و همچنین محکومیت حمله هوایی هفته گذشته رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده در غرب این کشور تظاهرات گسترده‌ای برپا کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آژانس سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی در جلسه شورای امنیت خواستار حمایت کشور‌ها از این ارگان شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آنتونیو گوترش می‌گوید بازی‌های المپیک موقعیتی برای صلح است و از کشور‌های طرف درگیری در سراسر جهان خواست سلاح‌های خود را کنار بگذارند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اداره تحقیقات فدرال آمریکا به دنبال مصاحبه با نامزد جمهوری‌خواهان به عنوان قربانی حادثه تیراندازی دو هفته پیش است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است