استانی 09:35 - 04 فروردین 1402

مهار تورم لازمه «رشد تولید» است/ لزوم حمایت از ظرفیت های داخلی

حجت الاسلام سیدعلی طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و حلول ماه رمضان، اظهارکرد: امیدواریم که همزمانی شروع سال جدید با ماه رمضان موجب سال پر خیر و برکت برای همه هموطنان و هم استانی ها باشد.

عضو جبهه انقلاب استان گلستان افزود: طبق روال گذشته، رهبر معظم انقلاب شعاری را امسال انتخاب کردند که بر پایه اقتصادی است، هم «مهار تورم» و هم «رشد تولید» شعار اقتصادی و با تأکید بر نگاه تولید است.

نماینده سابق مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضرت آقا از بین مباحث اقتصادی به طور خاص بر تولید تأکید دارد و همه مسئولان استانی باید در این زمینه همت کنند تا این امر محقق شود.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب، توجه مسئولان و دولتمردان را به «مهار تورم» جلب کردند تا به صورت ویژه برای در مهار آن تلاش کنند زیرا تورم بیشترین اثر را بر تولید می گذارد و عمده ترین راه نجات اقتصاد کشور هم تولید است.

طاهری ادامه داد: مهار تورم نقش بسزایی در رشد تولید و توان خرید مردم می گذارد و آنها رابطه دو سویه ای با هم دارند.

عضو جبهه انقلاب استان گلستان گفت: با توجه به این مسائل چون رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه ای به تولید دارند، لازمه آن مهار تورم است.

وی بیان کرد: طی چند ماه گذشته، شاهد تحولات اقتصادی بودیم که در نتیجه برنامه ریزی دشمن بعد از اغتشاشات رخ داد اما دولت توانست با توسعه تعامل و ارتباط با همسایگان به ویژه کشورهای عربی این نوسانات را کنترل کند و ما هم امیدواریم این برنامه ریزی ها در سال جدید هم ادامه داشته باشد و تدابیر دیگری هم به آن اضافه شود.

طاهری گفت: گاهی در موضوع تورم همه انتظارات را نباید از دولت داشت گاهی برخی از بازاریان سبب افزایش قیمت‌ها می‌شوند لذا باید وجدان عمومی بیدار شده و همه نسبت به همنوعان خود دغدغه داشته باشند.


11846891
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است