استانی 18:40 - 07 فروردین 1402

راه اندازی میز پاسخگویی تاخیر پرواز در فرودگاه‌های آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین آذری در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات و تمهیدات صورت گرفته و آماده سازی این فرودگاه برای ایام عید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: به مناسبت سال نو در همه سالن‌های فرودگاه‌های استان سفره هفت سین برپا شده است و حتی به زیباترین عکسی که از سوی مسافران با سفره هفت سین ثبت کنند، نیز جایزه‌ای چون دور زدن بر فراز شهر تبریز با هواپیمای اختصاصی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: سعی کردیم محوطه بیرونی فرودگاه‌ها را با گل کاری و نورپردازی زیباتر کنیم و همچنین جداول بلوارهای فرودگاه نیز رنگ کاری شده است.

آذری تصریح کرد: در ایام نوروز از گروه‌های مختلف موسیقی و تئاتر برای اجرای برنامه‌های شاد و جذاب دعوت کرده ایم تا به اجرای برنامه‌های زنده بپردازند.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی با بیان اینکه سعی کرده‌ایم تنوع پروازهای نوروزی از مبدا تبریز به دیگر شهرهای کشورمان را ایجاد و گسترش دهیم، گفت: با هماهنگی که با سازمان هواپیمایی کشوری صورت گرفت پروازها از مبدا تبریز به شیراز، مشهد و کیش افزایش یافت.

وی افزود: همچنین با هماهنگی ایرلاین‌ها تعداد پروازها از مبدا فرودگاه بین المللی تبریز به کشور ترکیه نیز افزایش یافته است.

آذری در مورد تمهیدات صورت گرفته برای ماه مبارک رمضان گفت: بسته‌های فرهنگی خوبی برای ماه مبارک رمضان آماده شده که همراه با بسته افطار که شامل خرما و آب جوش و چای است در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی در خصوص تمهیدات فنی و تخصصی برای بهبود پروازها نیز گفت: باند فرودگاه‌های آذربایجان شرقی به ویژه تبریز فاقد ایراد و آماده پذیرش هر تیپ هواپیمایی است و پارکینگ‌ها نیز دارای فضای کافی برای همه پروازهای ورودی و خروجی است.

وی افزود: ما این آمادگی را داریم که به درخواست ایرلاین‌ها برای پروازهای فوق العاده نوروزی پاسخ مثبت دهیم.

آذری از استقرار میز خدمت و پاسخگویی به مسافران در فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: کمیته تسهیلات فرودگاهی با حضور ارگان‌ها و نهادهای نظامی و غیر نظامی و نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی برگزار کردیم و بخش نامه هواپیمایی را به همه ابلاغ کردیم و مقرر شد در صورت هرگونه تأخیر احتمالی پروازها نفر پاسخگو مقابل مردم ضمن عذرخواهی پاسخگوی سوالات آنان باشند.


11849540
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است