سیاسی 13:46 - 16 اردیبهشت 1400
دبیرخانه مجلس خبرگان در بیانیه‌ای اعلام کرد
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای در آستانه فرارسیدن روز قدس بر بازگشت فلسطینی‌ها به سرزمین‌های خود و اخراج صهیونیست‌ها از آن به عنوان تنها راه حل مسأله فلسطین تأکید کرد.

بازگشت آوارگان به سرزمین‌های خود تنها راه‌حل مسئله فلسطین است

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است. یک روز جهانی است؛ روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد». امام خمینی(ره)

روز جهانی قدس روز پاسداشت بیش از نیم‌قرن مقاومت و مبارزه و روز لبیک به ندای مظلومانه یا للمسلمین ملت فلسطین است. روز جهانی قدس روز فریاد آزادی‌خواهی و گرامیداشت خون هزاران شهید و یادآور رنج‌ها و مرارت‌های میلیون‌ها آواره فلسطینی است. روز قدس یک روز جهانی است، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین، روز پاسداشت کرامت و آزادی انسانی، روز مقابله با ابرقدرت‌ها، روز بیداری و هوشیاری، روز رهایی از قید اسارت و بردگی قدرت‌های شیطانی و روز پیوستن به خدا و اتکال به قدرت لایزال الهی است.

روز جهانی قدس روز بزرگداشت امام خمینی (ره) به عنوان پرچمدار مبارزه با استبداد جهانی و صهیونیسم بین‌الملل است؛ او که همگان را به جهاد و مقاومت علیه تبهکاران غاصب اسرائیلی، فراخواند و بذر بیداری را در بلاد اسلامی کاشت. امام راحل، نور امید به دل مظلومان فلسطینی تاباند و میلیون‌ها انسان آواره و مبارز را برای مقابله عملی با توطئه‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جهانخوار مصمم‌تر و استوارتر کرد. و امروز شاهد ثمره این مقاومت و مبارزه و تعمیق آن در جهان اسلام هستیم؛ چرا که خط مقاومت، جهاد و پایداری مقابل رژیم اشغالگر قدس پر قدرت‌تر از همیشه در برابر سازشکاران و تفرقه‌افکنان ایستاده است.

مسلمانان و آزادگان جهان به ویژه مردم شریف ایران اسلامی در روز قدس امسال نیز علی‌رغم وجود محدودیت‌های بهداشتی بیماری کرونا با بسیج عمومی و از هر راه ممکن از باب «کونا لِلظّالِمِ خَصْما وَ لِلْمَظْلومِ عَوْنا» تلاش‌های مذبوحانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرده و اجازه خیانت و پاک‌کردن بیش از نیم‌قرن جنایات این رژیم سفاک را به احدی نخواهند داد.

با اعتقاد به اینکه تنها راه‌حل مسأله فلسطین، بازگشت فلسطینی‌ها به سرزمین‌های خود و اخراج صهیونیست‌های غاصب از آنجا می‌باشد ضمن بزرگداشت روز جهانی قدس، جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در حق این ملت مظلوم را محکوم نموده و همانگونه که مقام معظم رهبری «مدظله العالی» فرمودند ایمان داریم که اسلام، سرانجام فلسطین را نجات داده و قدس عزیز را از دست متجاوزین پس خواهد گرفت ان شاء الله.»

انتهای پیام


11054953
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری از جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه پس از ترمیم دستورالعمل فرزندخواندگی، خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی گفت: نظام سلطه به ما القا می‌کند که بدون دانش و مشارکت آنها نمی‌توانیم، این حرف القای استکباری بوده و از نظر ما مردود است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت از آماده شدن دولت برای تعامل بیشتر با مجلس آینده خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رهبر انقلاب فرمودند:کشورها و فرهنگهای مختلف، همه روز کارگر دارند لکن نگاه دنیای مادی به کارگر با نگاه اسلام متفاوت است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» با حضور رئیس‌جمهور ایران طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» با حضور رئیس‌جمهور ایران طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات کشور گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را جهت بهره برداری در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سومین جلسه جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم در مرحله اول انتخابات درباره اولویت‌های مجلس شورای اسلامی و به میزبانی شریان برگزار شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است