بازار 18:43 - 05 مرداد 1401

معرفی ۱۰ اینفلوئنسر محبوب ایرانی در حوزه گردشگری

اینفلوئنسرهای گردشگری افرادی هستند که در زمینه‌ی گردشگری فعالیت دارند و اطلاعاتی را در مورد مقاصدی که به آن سفر می‌کنند، در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند. برخی از این توریسم بلاگرها از تجربه‌ی غذایی که خورده‌اند یا مکانی که اقامت داشته‌اند، صحبت می‌کنند، همانند کسی که به تور کیش سفر کرده باشد و بخواهد از هتل بین المللی کیش https://www.alibaba.ir/hotel/ir-kish/kish-international-kish) به دیگران اطلاعات بدهد. اگر علاقه‌مند به گردشگری هستید و می‌خواهید از تجربه‌ی دیگران بهره‌مند شوید، این مطلب را تا انتها بخوانید. در این مقاله به معرفی بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی می‌پردازیم.

جواد قارایی

جواد قارایی مستند ساز و ایرانگردی که با برنامه‌ی ایرانگرد توانست چهره‌‌ای نو از شهرهای ایران را به همه معرفی کند. فردی دلسوز و آگاه که علاوه بر سفر و شناساندن جاذبه‌های گردشگری به هم‌میهنان خود، به دغدغه‌ها و آسیب‌های موجود در این حوزه نیز توجه دارد.

جواد قارایی در پستی در پیج اینستاگرامی خود نوشته بود: آن سال‌ها که نوروزش را برای تصویربرداری و تولید به جنوب ایران جان سفر می‌کردم، خبری از گردشگر نبود. اما چشمهایم روشن بود. با خودم می‌گفتم جواد، داری طبل می‌زنی، اما صدایش چند سال دیگر در می‌آید. حیف است ایران جان را ایرانی نشناسد و قدرش را نداند. حالا نوروزامسال جا برای گردشگران در اقامتگاه‌‌های شهرهای جنوبی کم بود. پیج جواد قارایی در اینستاگرام به آدرس javad gharaei با ۲۸۵ هزار دنبال کننده می‌باشد.

هدی رستمی

یکی از معروف‌ترین اینفلوئنسرهای سفر ایرانی است که تجربه‌ی سفرهای خود به شهرهای ایران و همچنین به کشورهای دیگر را از طریق صفحه اینستاگرام‌ با دیگران به اشتراک می‌گذارد. 

هدی رستمی به کشورهایی چون مصر، تونس، کاستاریکا، پاناما، لبنان، ترکیه، روسیه و ... سفر کرده و تصاویری از بخش‌های مختلف سفر خود را برای مخاطبانش به نمایش گذاشته است. برای دیدن عکس‌های جذاب و کپشن‌های خواندنی هر عکس به آدرس اینستاگرام hodarostami که در حال حاضر ۴۳۶ هزار دنبال کننده دارد، می‌توانید مراجعه کنید.

این مطلب را هم بخوانید: راهنمای سفر از کیش به قشم

شادی گنجی

باستان‌شناس و جهانگرد ایرانی که به روستاها و مناطق مختلف ایران سفر کرده و تصاویری از پوشش جذاب بانوان و مردان ایرانی، بناهای تاریخی، صنایع دستی، رقص و آواز را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است. شادی گنجی به استان‌های زنجان، یزد، سیستان و بلوچستان، اصفهان، شیراز، ملایر، بوشهر و دیگر استان‌ها سفر کرده است.

در جنوب کشور، کیش به دلیل جاذبه‌های گردشگری طبیعی چون کشتی یونانی و همچنین مراکز خرید فراوان و البته هتل‌های بین المللی مانند هتل بین المللی کیش (URL) مقصد گردشگری بسیاری از مسافران است که می‌توانند سفر خود را به دیگر شهرهای جنوبی ایران ادامه دهند. در پیج اینستاگرام شادی گنجی به آدرس shadi.ganji که در حال حاضر ۲۷.٩۰۰ دنبال کننده دارد، بروید و عکس‌های مربوط به سفرهای کشورهای دیگر را ببینید.

بنیامین رضایی

معروف به بن مارکو، یک جهانگرد ایرانی که چهار قاره‌ی دنیا را از نزدیک دیده و سفرهایی به دور اروپا نیز داشته است. او برای هر تصویر سفرش داستانی نوشته و آن‌ها را از طریق وبسایت و شبکه‌های اجتماعی با دیگران به اشتراک گذاشته است. پیج اینستاگرامی بنیامین رضایی را می‌توانید با آدرس benyamin.marco که ۲۲۰ هزار دنبال کننده دارد، مراجعه و از تجربیات او استفاده کنید.

سمانه پولو

اگر می‌خواهید تصاویر بسیار زیبایی از جاذبه‌های گردشگری ایران ببینید، حتما به صفحه‌ی اینستاگرامی سمانه پولو سر بزنید . همچنین سایت مپ‌ گرد یک سایت گردشگری است که توسط ایشان راه‌اندازی شده است. در این سایت علاوه بر معرفی جاذبه‌های گردشگری دنیا، اطلاعاتی در مورد نحوه‌ی سفر، نحوه‌ی دریافت ویزا و هرآن‌چه برای مسافرت لازم است را در اختیار مخاطبان قرار داده است. کافیست برای پیوستن به صفحه‌ی اینستاگرام سمانه پولو، samanehpolo  را در قسمت جست‌ و جوی اینستاگرام بنویسید.

آرش آروین

همه او را با نام اورنج راینو(orange rhino) به معنی کرگدن نارنجی می‌شناسند. او روزهای خوش سفرش را در پیج اینستاگرام خود به آدرس orange.rhino به اشتراک می‌گذارد. آرش آروین علاوه بر اینستاگرام، نکات آموزشی در مورد سلامت و ایمنی در سفر، تغذیه، کوهنوردی و معرفی مقاصد گردشگری را در وب سایت خود در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

بهارک قربانی

معروف به بهار ریکشا، کسی که به کشورهای مختلف دنیا و شهرهای توریستی ایران سفر کرده است و تصاویر سفرش را در پیج اینستاگرام خود baharricksha به اشتراک گذاشته است. او سفرنامه‌هایی درباره‌ی جاذبه‌های گردشگری ایران دارد که جذاب و دیدنی است. ترکیه، روسیه، سری‌لانکا، مالزی، لبنان، گرجستان، نپال و هندوستان از مقاصد گردشگری بهار ریکشا بوده است.

سارا لویی

یک جهانگرد ایرانی که به ماجراجویی، سفر و عکاسی علاقه‌مند است. او به یازده کشور دنیا و یک سفر ۳۷ روزه به دور اروپا داشته و عکس‌ها و تجربیات خود را در صفحه‌ی اینستاگرام خود sara.louee با مخاطبان به اشتراک گذاشته است. سارا لویی انگیزه بسیار عالی برای افرادی است که همیشه نداشتن وقت و پول را برای سفر نکردن بهانه می‌کنند. او بسیار سبک سفر می‌کند و به همین منظور به همراه دوستانش وب سایتی با نام سبک‌تر راه‌اندازی کرده است. با مراجعه به سایت می‌توانید از تجربیات و نحوه سفرکردنش مطالبی را بخوانید.

ارشاد نیک‌خواه

یک اینفلوئنسر ایزانی که علاقه‌ی بسیاری به دوچرخه سواری دارد و در تمامی عکس‌هایش می‌خندد. تصاویر سفرها و خاطرات ارشاد نیک‌خواه را در صفحه‌ی اینستاگرام sizdahom می‌توانید ببینید. او از دوستان سارا لویی و همچنین از اعضای تیم سبک‌تر است.

آسوده ایمر

او سفرهای زیادی به کشورهای مختلف و شهرهای ایران داشته است و تصاویر سفرهایش را در اینستاگرام خود  asuhsworld  قرار داده است. همچنین می‌توانید، عکس‌ها، خاطرات و تجربیات آسوده ایمر را در وب‌سایت او  بخوانید.


11636580
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است