استانی 22:39 - 08 آذر 1401

توزیع  ۱۹۰۰ میلیارد تومان اعتبارات بین شهرداری‌های استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، مجید محمودی سه شنبه شب در نشست با شهرداران استان بوشهر گفت: امسال تاکنون از محل اعتبارات ارزش افزوده یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در بین ۴۰ شهرداری و دهیاری‌های این استان توزیع شده است.

مدیرکل دفتر شهری استاندار بوشهر افزود: انتظار می‌رود این رقم تا پایان سال به ۲ برابر سال گذشته افزایش یابد.

وی ادامه داد: در آئین نامه ماده یک قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها فرصت‌های ارزشمندی در اختیار شهرداران قرار داده شده که در گذشته این فرصت‌ها نبود و این می‌تواند جهشی در راستای عمران شهری، درآمد زایی برای شهرداری‌ها، اشتغالزایی و سرمایه گذاری برای سال‌های آینده باشد.

محمودی گفت: امید می‌رود در قالب این ماده قانونی به زودی خبرهای خوبی در خصوص سرمایه گذاری شهرداری‌ها در صنایع داشته باشیم.

وی اضافه کرد: امروز یکی از مهمترین اولویت‌های شهرداری‌های استان بوشهر ساماندهی سایت پسماند و تدوین طرح جامع پسماند شهرداری‌ها است که انتظار می‌رود تا پایان سال به یک جمع بندی خوبی با سایر دستگاه‌های مسئول در این زمینه برسیم.

محمودی اظهار کرد: با تدوین طرح جامع پسماند در آینده نگران تفکیک، دفن و شیرابه زباله در استان بوشهر نخواهیم بود و به مرحله ایده آلی در بخش دفع زباله خواهیم رسید.

وی یادآور شد: یکی از تأکیدات ما برای جانمایی سایت‌های پسماند استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان از جمله پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر است.

وی با اشاره به اهمیت پرداختن به مسئله گردشگری در استان بوشهر گفت: این استان از جمله استان‌های گردشگر پذیر کشور به خصوص در نیمه دوم سال است و بیشتر شهرهای این استان به خصوص شهرهای ساحلی قابلیت و ظرفیت توسعه گردشگری را دارند.


11751585
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است